2 Mayıs 2017 Salı

Eurowings 2017 yazında Avrupa’yı Anadolu’ya bağlamaya devam ediyor   Eurowings ile cazip fiyatlarla seyahat etmek isteyen yolcular çağrı merkezinden veya www.eurowings.com web sitesi üzerinden rezervasyonlarını yapabilirler. Uçuş tarifelerinin yayınlanmasından kısa bir süre sonra yolcular, seyahat planlayıcısı yardımıyla seçtikleri destinasyonlara bilet satın almak için en uygun zamanı öğrenebilirler.   Eurowings yolcuları, 17 Haziran 2017 itibariyle İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan Berlin’e 89.99 Euro’dan, 15 Temmuz ayı itibariyle de Stuttgart’a 39.99 Euro’dan başlayan fiyatlarla uçabilecekler.   Ayrıca, Haziran ayında başlayacak seferlerle İzmir’den Berlin’e 89.99 Euro’dan, Düssdeldorf’a da 49.99 Euro’dan başlayan fiyatlarla uçma imkânına sahip olacaklar.   Eurowings, yolcularına Mayıs ayından başlayarak Antalya’dan Berlin, Köln, Düsseldorf, Hannover, Hamburg ve Stuttgart’a karşılıklı seferler sunuyor. 2017 Yaz sezonunda, Köln/Bonn-Samsun(Çarşamba) arasındaki uçuşlar 59.99 Euro’dan başlayan fiyatlar, Düsseldorf- Kütahya arasındaki uçuşlar ise 79.99 Euro’dan başlayan fiyatlarla yolculara sunuluyor. Bununla birlikte, Eurowings misafirleri Köln/Bonn- Bodrum arasında 49.99 Euro’dan başlayan fiyatlarla uçabilecekler.   Eurowings, BASIC ve SMART tarife seçenekleriyle Türkiye’deki misafirlerine Avrupa’daki birçok noktaya uygun maliyetlerle konforlu ve kaliteli seyahat etme imkânı sunuyor.    

 

Eurowings ile cazip fiyatlarla seyahat etmek isteyen yolcular çağrı merkezinden veya www.eurowings.com web sitesi üzerinden rezervasyonlarını yapabilirler. Uçuş tarifelerinin yayınlanmasından kısa bir süre sonra yolcular, seyahat planlayıcısı yardımıyla seçtikleri destinasyonlara bilet satın almak için en uygun zamanı öğrenebilirler.

 

Eurowings yolcuları, 17 Haziran 2017 itibariyle İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan Berlin’e 89.99 Euro’dan, 15 Temmuz ayı itibariyle de Stuttgart’a 39.99 Euro’dan başlayan fiyatlarla uçabilecekler.

 

Ayrıca, Haziran ayında başlayacak seferlerle İzmir’den Berlin’e 89.99 Euro’dan, Düssdeldorf’a da 49.99 Euro’dan başlayan fiyatlarla uçma imkânına sahip olacaklar.

 

Eurowings, yolcularına Mayıs ayından başlayarak Antalya’dan Berlin, Köln, Düsseldorf, Hannover, Hamburg ve Stuttgart’a karşılıklı seferler sunuyor. 2017 Yaz sezonunda, Köln/Bonn-Samsun(Çarşamba) arasındaki uçuşlar 59.99 Euro’dan başlayan fiyatlar, Düsseldorf- Kütahya arasındaki uçuşlar ise 79.99 Euro’dan başlayan fiyatlarla yolculara sunuluyor. Bununla birlikte, Eurowings misafirleri Köln/Bonn- Bodrum arasında 49.99 Euro’dan başlayan fiyatlarla uçabilecekler.

 

Eurowings, BASIC ve SMART tarife seçenekleriyle Türkiye’deki misafirlerine Avrupa’daki birçok noktaya uygun maliyetlerle konforlu ve kaliteli seyahat etme imkânı sunuyor.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2pUJDu0
via IFTTT

GMW MIMARLIK 17 Senede Toplam 17 Havalimanı Projesine İmza Attı!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2psbYXh

GMW MIMARLIK 17 Senede Toplam 17 Havalimanı Projesine İmza Attı! Kuruluşundan bu yana İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali başta olmak üzere, Kahire, Üsküp, Ohrid, Roma, Medine, Riyad ve Kuveyt’in de aralarında olduğu uluslararası ve yerel ölçekte toplam 17 havalimanı projesine imza atan GMW MIMARLIK, yolcu konforunu ön plana çıkartırken işlevsellikten de ödün vermeyen; çağdaş, çevreci yaklaşımda ve akılda kalıcı tasarımlarıyla dünyanın en prestijli havalimanı ödüllerine layık görülüyor. 1997 yılında Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali proje tasarımını üstlendiği içinTürkiye’ye gelen GMW Architects’in, projeyi yerli ve yabancı mimarlardan oluşan bir ekip ile 18 ay gibi rekor bir sürede ve başarıyla tamamlanmasının ardından, o dönem GMW Architects’in 3 büyük ortağından biri olan Mimar Ali Evrenay Özveren tarafından 2000 yılında İstanbul’da kurulan GMW MIMARLIK, geçen yıllar içinde yaptığı çok sayıda havalimanı projesiyle edindiği deneyimle mimari proje ve danışmanlık hizmeti veriyor. GMW MIMARLIK mimari proje üretimi dışında ayrıca pek çok uluslararası havalimanının idarelerine veya uluslararası proje gruplarına terminal planlaması konusunda uluslararası danışmanlık hizmeti vererek, bu yönüyle Türkiye’de örneği olmayan bir başarıya da imza atıyor. Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali binasını “İlk göz ağrımız, en gurur duyduğumuz projelerimizden biri ve aynı zamanda çok fazla geri bildirim aldığımız, dersler çıkardığımız bir terminal binası” diye anan GMW MIMARLIK ortaklarından Mimar Pınar İlki Emekçi yapının açılışından bugüne halen değişmekte, gelişmekte ve büyütülebilmekte olduğunu, bunun da GMW MIMARLIK’ın esnek ve modüler tasarım yaklaşımının bir sonucu olduğunu dile getiriyor. Ödüllü Havalimanı Projeleri… İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali’nin tamamlanmasının ardından geçen 17 sene içinde, Kahire, Üsküp, Ohrid, Roma, Medine, Riyad ve Kuveyt’in de aralarında olduğu uluslararası ölçekte toplam 17 havalimanı projesine imza atan GMW MIMARLIK için Mısırlı ve Türk profesyonellerden oluşan karma bir ekiple birlikte çalıştığı, 2007 yilinda projesi tamamlanan Kahire Havalimanı Terminal 3 binası dönüm noktası işlerden biri olmuş. Yapının mevcut konsept tasarımını günün şartlarına göre adapte eden ve ayrıca iç mimari tasarımını da yapan GMW MIMARLIK ekibi, havalimanı tasarımlarının A-380 gibi büyük gövdeli uçaklar için nasıl biçimlendirildiğini ilk olarak bu projeyle tecrübe etmiş. Havalimanı servis kalitesi konusunda yolcular kapsamında yaptığı anketler sonucunda kategorisine göre yılın en iyi havalimanlarını belirleyen Airport Council International (ACI) tarafından üç kez ödüle layık görülen Üsküp Havalimanı ve yine Makedonya’da yer alan ve ölçek olarak küçük olsa da, kapsam olarak itfaiye, kargo, catering binası, ofis ve askeri binalar gibi çok çeşitli yapıları içeren Ohrid Havalimanı, GMW MIMARLIK imzası taşıyan uluslararası havalimanı projelerinden bazıları… Yakın zamanda Roma Fuimicino Havalimanı için bir master plan çalışması kapsamında yeni terminal binası planlama prensiplerini tamamlayan GMW MIMARLIK, şu sıralar bir dünya devi olan AECOM’la birlikte Kuveyt terminali projesine devam ediyor. Havalimanı Terminallerinde Çevresel Kriterler Esnek, büyütülebilir, modüler bir yapı ile gün ışığını optimize ederek yolcunun her zaman nerede olduğunu net bir şekilde kavrayabileceği, takip etmesi gereken işlemleri yönlendirme levhalarına çok da gerek duymadan hızlı ve kolay bir şekilde anlayabileceği ve bu nedenle kendisini rahat hissedebileceği şeffaf ve net havalimanlarını yıllar içinde imzası haline getiren GMW MIMARLIK için, kapladıkları alanın büyüklüğü, çok sayıda ve sürekli değişen kullanıcıları nedeniyle enerji tüketiminin yoğun olduğu yapı tiplerinden olan havalimanı terminallerinde tasarımın belirleyicileri arasında en ön sırada çevresel kriterler geliyor. Son yıllarda üzerinde çalıştıkları Medine ve Riyad havalimanlarını LEED kriterlerine uygun olarak tasarlayan GMW MIMARLIK’ın Medine Prince Mohammed Bin Abdulaziz Ulaslararası Havalimanı Terminali projesi, Amerika kıtasından sonra dünyada ilk kez Gold LEED sertifikasyonu alan havalimani terminali projesi olmuş. Henüz çevresel etki derecelendirme kurumları bu denli yaygın ve kriterleri de bugünkü kadar gündemde değilken bile çevresel etkileri tasarımın en önemli odak noktalarından biri olarak ele aldıklarını dile getiren GMW MIMARLIK ortaklarından Mimar Dicle Demircioğlu şöyle ekliyor: “Sertifikalardan bağımsız olarak, binanın zeminde kapladığı alan, yönlendirme, tasarımlarımızın geleceğe dönük olası değişikliklere göre esnek olması, doğal ışıktan en üst düzeyde faydalanma gibi makro konulardan başlayarak; malzemelerin yakın çevreden temini, içerikleri, mekanik elektrik sistemlerde otomasyon, tasarruflu armatürler genellikle ilk yatırım ve işletme maliyetlerini de optimum düzeyde tuttuğu için tüm terminal tasarımlarımızda her zaman dikkate aldığımız çevresel konular oldu…” Havalimanı yapılarının projelerilmesinde uluslararası arenada kalabalık ekiplerle koordinasyon yaparak global bir çalışma süreci yürüten GMW MIMARLIK, işe öncelikle yapının inşa edileceği ülkenin veya şehrin yerel mimarisini değerlendirmekle başlıyor. Proje sürecine havalimanının yerleşim ve kot analizleriyle devam eden GMW MIMARLIK ekibi, binaların arazideki yeri, hava ve kara tarafı alanlarının dengesi, ulaşım yolları ve güneşe göre yönlendirilmesine bütüncül olarak karar verirken hava tarafı uzmanları, yol ve altyapı mühendisleri ile; ön etütlerin ardından başlayan konsept tasarım sürecinde ise büyük açıklıklı taşıyıcı sistem tasarımı için statik mühendisleriyle birlikte çalışıyor. Konsept tasarımın ardından diğer tüm mühendislik disiplinleri devreye girdikten sonra binanın ihtiyacı olan ana taşıyıcı sistem, mekanik, elektrik ve data sistemleri kararları ve kesin teknik oda boyutları ortaya çıkıyor. GMW MIMARLIK bu etapta, havalimanı idaresi, binanın işletmecisi ve polis, gümrük, havayolları firmaları, ticari alanların işletmecileri gibi diğer kullanıcı grupları içeren çalışma toplantıları yapıyor, konsept tasarımı kendilerine sunuyor ve süreç sonucunda, ülkeden ülkeye değişen ihtiyaçlar çerçevesinde geliştirilen projeler nihayete erdiriliyor. GMW MIMARLIK Hakkında GMW MIMARLIK 2000 yılında, 1949’da Londra’da kurulmuş olan GMW ARCHITECTS’in kıdemli ortağı Ali Evrenay Özveren önderliğinde kurulmuştur. İstanbul Nişantaşı’nda bulunan ofis, 2011 yılında Ali Evrenay Özveren’e ortak olarak katılan Dicle Demircioğlu ve Pinar Ilki tarafından yönetilmektedir. 2000 yılında gerçekleştirilen İstanbul Atatürk uluslararası Havalimanı terminal projesinin tamamlanmasının ardından GMW MIMARLIK, Avrupa, Orta Doğu ve Kuzey Afrika ve Türkiye’de ulaşım sektöründe bir dizi önemli uluslararası projeyi hayata geçirmek üzere görevlendirilmiştir. Firma, havalimanı projelerinin yanı sıra tren istasyonları, ofis, alışveriş ve eğlence merkezleri gibi geniş bir proje yelpazesine imza atmıştır. Büyük ölçekli bir ulaşım projesi veya ofis iç mimari projesi söz konusu olduğunda, herhangi bir fark gözetilmeksizin kaliteden ödün verilmeden en iyi hizmetin uluslararası proje standartlarında verilmesi amaçlanır. Tasarım yönetimi ile çok sayıda mühendis ve danışmanlardan oluşan proje ekibinin etkin koordinasyonu, firmanın güçlü özelliklerinden biridir. GMWM, Avrupa’nın yirmiden fazla başkentinde yer alan mimarlık firmalarının bir araya gelerek oluşturduğu Avrupa Mimarlar Birliği’nin (EAA, European Architecture Alliance) kurucu üyelerinden biridir.  

Kuruluşundan bu yana İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali başta olmak üzere, Kahire, Üsküp, Ohrid, Roma, Medine, Riyad ve Kuveyt’in de aralarında olduğu uluslararası ve yerel ölçekte toplam 17 havalimanı projesine imza atan GMW MIMARLIK, yolcu konforunu ön plana çıkartırken işlevsellikten de ödün vermeyen; çağdaş, çevreci yaklaşımda ve akılda kalıcı tasarımlarıyla dünyanın en prestijli havalimanı ödüllerine layık görülüyor.

1997 yılında Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali proje tasarımını üstlendiği içinTürkiye’ye gelen GMW Architects’in, projeyi yerli ve yabancı mimarlardan oluşan bir ekip ile 18 ay gibi rekor bir sürede ve başarıyla tamamlanmasının ardından, o dönem GMW Architects’in 3 büyük ortağından biri olan Mimar Ali Evrenay Özveren tarafından 2000 yılında İstanbul’da kurulan GMW MIMARLIK, geçen yıllar içinde yaptığı çok sayıda havalimanı projesiyle edindiği deneyimle mimari proje ve danışmanlık hizmeti veriyor. GMW MIMARLIK mimari proje üretimi dışında ayrıca pek çok uluslararası havalimanının idarelerine veya uluslararası proje gruplarına terminal planlaması konusunda uluslararası danışmanlık hizmeti vererek, bu yönüyle Türkiye’de örneği olmayan bir başarıya da imza atıyor.

Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali binasını “İlk göz ağrımız, en gurur duyduğumuz projelerimizden biri ve aynı zamanda çok fazla geri bildirim aldığımız, dersler çıkardığımız bir terminal binası” diye anan GMW MIMARLIK ortaklarından Mimar Pınar İlki Emekçi yapının açılışından bugüne halen değişmekte, gelişmekte ve büyütülebilmekte olduğunu, bunun da GMW MIMARLIK’ın esnek ve modüler tasarım yaklaşımının bir sonucu olduğunu dile getiriyor.

Ödüllü Havalimanı Projeleri…

İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali’nin tamamlanmasının ardından geçen 17 sene içinde, Kahire, Üsküp, Ohrid, Roma, Medine, Riyad ve Kuveyt’in de aralarında olduğu uluslararası ölçekte toplam 17 havalimanı projesine imza atan GMW MIMARLIK için Mısırlı ve Türk profesyonellerden oluşan karma bir ekiple birlikte çalıştığı, 2007 yilinda projesi tamamlanan Kahire Havalimanı Terminal 3 binası dönüm noktası işlerden biri olmuş. Yapının mevcut konsept tasarımını günün şartlarına göre adapte eden ve ayrıca iç mimari tasarımını da yapan GMW MIMARLIK ekibi, havalimanı tasarımlarının A-380 gibi büyük gövdeli uçaklar için nasıl biçimlendirildiğini ilk olarak bu projeyle tecrübe etmiş.

Havalimanı servis kalitesi konusunda yolcular kapsamında yaptığı anketler sonucunda kategorisine göre yılın en iyi havalimanlarını belirleyen Airport Council International (ACI) tarafından üç kez ödüle layık görülen Üsküp Havalimanı ve yine Makedonya’da yer alan ve ölçek olarak küçük olsa da, kapsam olarak itfaiye, kargo, catering binası, ofis ve askeri binalar gibi çok çeşitli yapıları içeren Ohrid Havalimanı, GMW MIMARLIK imzası taşıyan uluslararası havalimanı projelerinden bazıları…

Yakın zamanda Roma Fuimicino Havalimanı için bir master plan çalışması kapsamında yeni terminal binası planlama prensiplerini tamamlayan GMW MIMARLIK, şu sıralar bir dünya devi olan AECOM’la birlikte Kuveyt terminali projesine devam ediyor.

Havalimanı Terminallerinde Çevresel Kriterler

Esnek, büyütülebilir, modüler bir yapı ile gün ışığını optimize ederek yolcunun her zaman nerede olduğunu net bir şekilde kavrayabileceği, takip etmesi gereken işlemleri yönlendirme levhalarına çok da gerek duymadan hızlı ve kolay bir şekilde anlayabileceği ve bu nedenle kendisini rahat hissedebileceği şeffaf ve net havalimanlarını yıllar içinde imzası haline getiren GMW MIMARLIK için, kapladıkları alanın büyüklüğü, çok sayıda ve sürekli değişen kullanıcıları nedeniyle enerji tüketiminin yoğun olduğu yapı tiplerinden olan havalimanı terminallerinde tasarımın belirleyicileri arasında en ön sırada çevresel kriterler geliyor.

Son yıllarda üzerinde çalıştıkları Medine ve Riyad havalimanlarını LEED kriterlerine uygun olarak tasarlayan GMW MIMARLIK’ın Medine Prince Mohammed Bin Abdulaziz Ulaslararası Havalimanı Terminali projesi, Amerika kıtasından sonra dünyada ilk kez Gold LEED sertifikasyonu alan havalimani terminali projesi olmuş. Henüz çevresel etki derecelendirme kurumları bu denli yaygın ve kriterleri de bugünkü kadar gündemde değilken bile çevresel etkileri tasarımın en önemli odak noktalarından biri olarak ele aldıklarını dile getiren GMW MIMARLIK ortaklarından Mimar Dicle Demircioğlu şöyle ekliyor: “Sertifikalardan bağımsız olarak, binanın zeminde kapladığı alan, yönlendirme, tasarımlarımızın geleceğe dönük olası değişikliklere göre esnek olması, doğal ışıktan en üst düzeyde faydalanma gibi makro konulardan başlayarak; malzemelerin yakın çevreden temini, içerikleri, mekanik elektrik sistemlerde otomasyon, tasarruflu armatürler genellikle ilk yatırım ve işletme maliyetlerini de optimum düzeyde tuttuğu için tüm terminal tasarımlarımızda her zaman dikkate aldığımız çevresel konular oldu…”

Havalimanı yapılarının projelerilmesinde uluslararası arenada kalabalık ekiplerle koordinasyon yaparak global bir çalışma süreci yürüten GMW MIMARLIK, işe öncelikle yapının inşa edileceği ülkenin veya şehrin yerel mimarisini değerlendirmekle başlıyor. Proje sürecine havalimanının yerleşim ve kot analizleriyle devam eden GMW MIMARLIK ekibi, binaların arazideki yeri, hava ve kara tarafı alanlarının dengesi, ulaşım yolları ve güneşe göre yönlendirilmesine bütüncül olarak karar verirken hava tarafı uzmanları, yol ve altyapı mühendisleri ile; ön etütlerin ardından başlayan konsept tasarım sürecinde ise büyük açıklıklı taşıyıcı sistem tasarımı için statik mühendisleriyle birlikte çalışıyor.

Konsept tasarımın ardından diğer tüm mühendislik disiplinleri devreye girdikten sonra binanın ihtiyacı olan ana taşıyıcı sistem, mekanik, elektrik ve data sistemleri kararları ve kesin teknik oda boyutları ortaya çıkıyor. GMW MIMARLIK bu etapta, havalimanı idaresi, binanın işletmecisi ve polis, gümrük, havayolları firmaları, ticari alanların işletmecileri gibi diğer kullanıcı grupları içeren çalışma toplantıları yapıyor, konsept tasarımı kendilerine sunuyor ve süreç sonucunda, ülkeden ülkeye değişen ihtiyaçlar çerçevesinde geliştirilen projeler nihayete erdiriliyor.

GMW MIMARLIK Hakkında

GMW MIMARLIK 2000 yılında, 1949’da Londra’da kurulmuş olan GMW ARCHITECTS’in kıdemli ortağı Ali Evrenay Özveren önderliğinde kurulmuştur. İstanbul Nişantaşı’nda bulunan ofis, 2011 yılında Ali Evrenay Özveren’e ortak olarak katılan Dicle Demircioğlu ve Pinar Ilki tarafından yönetilmektedir.

2000 yılında gerçekleştirilen İstanbul Atatürk uluslararası Havalimanı terminal projesinin tamamlanmasının ardından GMW MIMARLIK, Avrupa, Orta Doğu ve Kuzey Afrika ve Türkiye’de ulaşım sektöründe bir dizi önemli uluslararası projeyi hayata geçirmek üzere görevlendirilmiştir. Firma, havalimanı projelerinin yanı sıra tren istasyonları, ofis, alışveriş ve eğlence merkezleri gibi geniş bir proje yelpazesine imza atmıştır.

Büyük ölçekli bir ulaşım projesi veya ofis iç mimari projesi söz konusu olduğunda, herhangi bir fark gözetilmeksizin kaliteden ödün verilmeden en iyi hizmetin uluslararası proje standartlarında verilmesi amaçlanır. Tasarım yönetimi ile çok sayıda mühendis ve danışmanlardan oluşan proje ekibinin etkin koordinasyonu, firmanın güçlü özelliklerinden biridir.

GMWM, Avrupa’nın yirmiden fazla başkentinde yer alan mimarlık firmalarının bir araya gelerek oluşturduğu Avrupa Mimarlar Birliği’nin (EAA, European Architecture Alliance) kurucu üyelerinden biridir.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2psbYXh
via IFTTT

Havaş ‘En Etik Şirket’ seçildi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2pBqla2

Havaş ‘En Etik Şirket’ seçildi Havaş ‘En Etik Şirket’ seçildi Türkiye’nin sektör lideri yer hizmetleri kuruluşu Havaş, Etik Değerler Merkezi (EDMER) tarafından bu yıl 5’inci kez düzenlenen ‘ETİKA 2016 Türkiye’nin En Etik Şirketleri’ çalışması kapsamında ödüle layık görüldü. Türkiye’de yer hizmetleri sektörüne yön veren kuruluşlardan olan ve uluslararası alanda da adından söz ettiren Havaş, Türkiye’de etik bilincinin oluşturulması, geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması amacıyla kurulan Türkiye Etik Değerleri Merkezi (EDMER) tarafından düzenlenen ‘Etika 2016 Türkiye Etik Ödülleri’nde en etik şirketler arasında yer alarak ödüle layık görüldü. Havaş; etik ve iş ahlakı farkındalığı yaratmak, etik bilincini yaygınlaştırmak ve gençlere örnek olacak şirket ve yöneticileri ödüllendirmek amacıyla her yıl düzenlenen Etika 2016 Türkiye Etik Ödülleri kapsamında, etik uygulamalarıyla öne çıkan şirketler arasına girerek ‘Türkiye Etik Ödülü’nün sahibi oldu.   Havaş Genel Müdürü Kürşad Koçak, ‘’Sektörümüzde ilk ve öncü kuruluş olma misyonumuz ve kurumsal değerlerimiz doğrultusunda, tüm faaliyet ve işbirliklerimizi etik çalışma anlayışımız temelinde sürdürüyoruz. Kökleri 84 yıl öncesine dayanan ve sürekli inovasyona, başarı çıtasını daha da yükseğe taşımaya odaklanan şirketimiz; çekirdek değerlerlerine bağlı, çalışanlarına, paydaşlarına ve çevreye duyarlı bir etik anlayışı, değişmez bir parça olarak kimliğinde taşımaktadır. Bu yaklaşımımızın bir göstergesi olarak, ‘Etika 2016 Türkiye Etik Ödülü’ne layık görülmekten mutluluk duyuyoruz. Etik bilincini artırmak ve gençlere bu anlamda örnek olmak açısından yaptığı çalışmalar nedeniyle Etik Değerler Merkezi’ne de teşekkür ederim’’ dedi.   EDMER’in, 64 sorudan oluşan anketine katılan ve uluslararası standartlara göre yapılması gerekenlerin %70’den fazlasını yerine getiren şirketler, ETİKA 2016 Türkiye Etik Ödülü’nü almaya hak kazandı. EDMER tarafından 2012 yılından bu yana verilen Türkiye’nin En Etik Şirketleri Ödülleri; Etik Değerler, Etik Kültür, İtibar Yönetimi, Kurumsal Yönetim, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Liderlik, Yaratıcılık, Önderlik ve Uyum Yönetimi kategorilerinde yer alan standartlara uyum sağlayan şirketler arasından belirleniyor. Havaş hakkında Merkezi İstanbul’da bulunan ve Türkiye’nin en büyük ve en köklü yer hizmetleri kuruluşu olan Havaş; TAV Havalimanları’na bağlı olarak hizmet sunuyor. Airport Service Association (ASA) ile IATA Ground Handling Council (IGHC) üyesi olan Havaş’ın başlıca faaliyetleri arasında; yolcu ve bagaj işlemleri, ramp, uçak temizlik, yük kontrolü ve haberleşme, kargo, uçuş operasyon, ulaşım, temsil ve gözetim hizmetleri yer alıyor. Türkiye, Letonya, Almanya ve Suudi Arabistan olmak üzere 4 ülkedeki 31 istasyonda 200’den fazla havayolu şirketine yer hizmetleri sunan Havaş; kargo, posta ve antrepo hizmetleri ile İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa ve İzmir Adnan Menderes Havalimanı’daki toplam 9 bin 300 metrekare alanda yer alan antrepolarıyla da havayolu şirketlerine hizmet sunuyor. Havaş ayrıca, Batum Havalimanı’na bağlantı sağlayan, Hopa Yolcu Terminali’ni Aralık 2007’den bu yana işletiyor. Şirket, kendi ağı içerisinde yaklaşık 360 bin uçuş ve 330 bin ton kargo hizmeti verip 27 milyon bagaj taşıyarak yılda 49 milyonun üzerinde yolcuya hizmet veriyor. Havaş ayrıca, 19 ilde havalimanı ile şehir merkezi arasında, havayolu taşımacılığı ile aynı konfora sahip otobüsleri ile yolcu taşımacılığı hizmeti de sunuyor.

Havaş ‘En Etik Şirket’ seçildi

Türkiye’nin sektör lideri yer hizmetleri kuruluşu Havaş, Etik Değerler Merkezi (EDMER) tarafından bu yıl 5’inci kez düzenlenen ‘ETİKA 2016 Türkiye’nin En Etik Şirketleri’ çalışması kapsamında ödüle layık görüldü.

Türkiye’de yer hizmetleri sektörüne yön veren kuruluşlardan olan ve uluslararası alanda da adından söz ettiren Havaş, Türkiye’de etik bilincinin oluşturulması, geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması amacıyla kurulan Türkiye Etik Değerleri Merkezi (EDMER) tarafından düzenlenen ‘Etika 2016 Türkiye Etik Ödülleri’nde en etik şirketler arasında yer alarak ödüle layık görüldü. Havaş; etik ve iş ahlakı farkındalığı yaratmak, etik bilincini yaygınlaştırmak ve gençlere örnek olacak şirket ve yöneticileri ödüllendirmek amacıyla her yıl düzenlenen Etika 2016 Türkiye Etik Ödülleri kapsamında, etik uygulamalarıyla öne çıkan şirketler arasına girerek ‘Türkiye Etik Ödülü’nün sahibi oldu.

 

Havaş Genel Müdürü Kürşad Koçak, ‘’Sektörümüzde ilk ve öncü kuruluş olma misyonumuz ve kurumsal değerlerimiz doğrultusunda, tüm faaliyet ve işbirliklerimizi etik çalışma anlayışımız temelinde sürdürüyoruz. Kökleri 84 yıl öncesine dayanan ve sürekli inovasyona, başarı çıtasını daha da yükseğe taşımaya odaklanan şirketimiz; çekirdek değerlerlerine bağlı, çalışanlarına, paydaşlarına ve çevreye duyarlı bir etik anlayışı, değişmez bir parça olarak kimliğinde taşımaktadır. Bu yaklaşımımızın bir göstergesi olarak, ‘Etika 2016 Türkiye Etik Ödülü’ne layık görülmekten mutluluk duyuyoruz. Etik bilincini artırmak ve gençlere bu anlamda örnek olmak açısından yaptığı çalışmalar nedeniyle Etik Değerler Merkezi’ne de teşekkür ederim’’ dedi.

 

EDMER’in, 64 sorudan oluşan anketine katılan ve uluslararası standartlara göre yapılması gerekenlerin %70’den fazlasını yerine getiren şirketler, ETİKA 2016 Türkiye Etik Ödülü’nü almaya hak kazandı. EDMER tarafından 2012 yılından bu yana verilen Türkiye’nin En Etik Şirketleri Ödülleri; Etik Değerler, Etik Kültür, İtibar Yönetimi, Kurumsal Yönetim, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Liderlik, Yaratıcılık, Önderlik ve Uyum Yönetimi kategorilerinde yer alan standartlara uyum sağlayan şirketler arasından belirleniyor.

Havaş hakkında

Merkezi İstanbul’da bulunan ve Türkiye’nin en büyük ve en köklü yer hizmetleri kuruluşu olan Havaş; TAV Havalimanları’na bağlı olarak hizmet sunuyor. Airport Service Association (ASA) ile IATA Ground Handling Council (IGHC) üyesi olan Havaş’ın başlıca faaliyetleri arasında; yolcu ve bagaj işlemleri, ramp, uçak temizlik, yük kontrolü ve haberleşme, kargo, uçuş operasyon, ulaşım, temsil ve gözetim hizmetleri yer alıyor. Türkiye, Letonya, Almanya ve Suudi Arabistan olmak üzere 4 ülkedeki 31 istasyonda 200’den fazla havayolu şirketine yer hizmetleri sunan Havaş; kargo, posta ve antrepo hizmetleri ile İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa ve İzmir Adnan Menderes Havalimanı’daki toplam 9 bin 300 metrekare alanda yer alan antrepolarıyla da havayolu şirketlerine hizmet sunuyor. Havaş ayrıca, Batum Havalimanı’na bağlantı sağlayan, Hopa Yolcu Terminali’ni Aralık 2007’den bu yana işletiyor. Şirket, kendi ağı içerisinde yaklaşık 360 bin uçuş ve 330 bin ton kargo hizmeti verip 27 milyon bagaj taşıyarak yılda 49 milyonun üzerinde yolcuya hizmet veriyor. Havaş ayrıca, 19 ilde havalimanı ile şehir merkezi arasında, havayolu taşımacılığı ile aynı konfora sahip otobüsleri ile yolcu taşımacılığı hizmeti de sunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2pBqla2
via IFTTT

İstanbul Yeni Havalimanı’nda Model Uçak Yarışması Finali


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2pT1XUn

İstanbul Yeni Havalimanı’nda Model Uçak Yarışması Finali İGA – İstanbul Yeni Havalimanı, İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü ve İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) ile birlikte bu yıl ikincisi düzenlenen ‘İstanbul Liseler Arası Model Uçak Yarışması’nda final zamanı…   Yarışmaya başvuru yapan 172 lise öğrencisi arasından ön elemeleri geçen ve son aşamaya kalan 20 genç, sekiz haftalık akademik eğitimden sonra tasarladıkları model uçakları İstanbul Yeni Havalimanı proje sahasında ilk kez gökyüzü ile buluşturacak.   Jüri üyeleri arasında İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Yelkenci, İTÜ Rektör Yardımcısı İbrahim Özkol ve havacılık sektöründen önemli isimlerin de yer alacağı yarışma finali, İGA Havalimanları İnşaatı Yusuf Akçayoğlu ev sahipliğinde 7 Mayıs Pazar günü gerçekleştirilecek     Program Tarih :7 Mayıs 2017, Pazar Yer :İstanbul Yeni Havalimanı – Terminal Bölgesi Saat :09:30 – 13.30   Akış: 09.30 İGA Ana Yerleşke’den yarışma alanına hareket 09.45 Kayıt – kahvaltı 10.15 Hoş Geldiniz Konuşmaları 10.30 Model Uçak Yarışma Uçuşları 12.30 Jüri Değerlendirmesi ve Model Uçak Gösterisi 13.00 Ödül Töreni

İGAİstanbul Yeni Havalimanı, İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü ve İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) ile birlikte bu yıl ikincisi düzenlenen ‘İstanbul Liseler Arası Model Uçak Yarışması’nda final zamanı…

 

Yarışmaya başvuru yapan 172 lise öğrencisi arasından ön elemeleri geçen ve son aşamaya kalan 20 genç, sekiz haftalık akademik eğitimden sonra tasarladıkları model uçakları İstanbul Yeni Havalimanı proje sahasında ilk kez gökyüzü ile buluşturacak.

 

Jüri üyeleri arasında İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Yelkenci, İTÜ Rektör Yardımcısı İbrahim Özkol ve havacılık sektöründen önemli isimlerin de yer alacağı yarışma finali, İGA Havalimanları İnşaatı Yusuf Akçayoğlu ev sahipliğinde 7 Mayıs Pazar günü gerçekleştirilecek

 

 

Program

Tarih :7 Mayıs 2017, Pazar

Yer :İstanbul Yeni Havalimanı – Terminal Bölgesi

Saat :09:30 – 13.30

 

Akış:

09.30 İGA Ana Yerleşke’den yarışma alanına hareket

09.45 Kayıt – kahvaltı

10.15 Hoş Geldiniz Konuşmaları

10.30 Model Uçak Yarışma Uçuşları

12.30 Jüri Değerlendirmesi ve Model Uçak Gösterisi

13.00 Ödül Töreni



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2pT1XUn
via IFTTT