havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
2 Mart 2017 Perşembe
AnadoluJet’in Samsun Uçuşlarında Tek Fiyat, Büyük Fırsat!
AnadoluJet’in Samsun Uçuşlarında Tek Fiyat, Büyük Fırsat! AnadoluJet’ in Samsun Uçuşlarında Tek Fiyat, Büyük Fırsat! Uçmayan Kalmasın sloganıyla tam dokuz yıldır yolcularını Türkiye’nin dört bir yanına avantajlı fiyatlarla uçuran AnadoluJet cazip teklifler sunmaya devam ediyor. AnadoluJet, 25 Şubat – 31 Mart 2017 tarihleri arasında İstanbul Sabiha Gökçen – Samsun ve Ankara – Samsun karşılıklı uçuşlarına bilet alan yolcularına, 1 – 31 Mart 2017 tarihleri arasında tüm vergiler dahil tek yön 49.99 TL sabit fiyatı ile uçma fırsatı sunuyor. Kampanya için orjinal bilet kuralları geçerli olup kampanya tüm satış kanallarına açıktır. Yeni uçuş noktaları ve AnadoluJet kampanyaları hakkındaki ayrıntılı bilgiye 444 25 38 numaralı çağrı merkezinden ya da anadolujet.com adresinden ulaşabilirsiniz. AnadoluJet Hakkında: Bir Türk Hava Yolları markası olarak 23 Nisan 2008’de Ankara merkezli olarak uçuşlara başlayan AnadoluJet, yolcuya sunulan ilave servislerin yalınlaştırılmasıyla elde edilen maliyet avantajının, bilet ücretlerine yansıtılarak daha geniş halk kitlesinin hava ulaşım hizmetinden yararlanabilmesi amacıyla geliştirilen yeni bir iş modeli ile operasyonuna devam etmektedir. Türk Hava Yolları güvencesi altında yurtiçi seferler düzenleyen AnadoluJet, her geçen gün uçuş ağını genişletmektedir. Daha detaylı bilgilerewww.anadolujet.com internet adresi ve/veya 444 2538 numaralı çağrı merkezi aracılığıyla ulaşılabilir.
AnadoluJet’ in Samsun Uçuşlarında Tek Fiyat, Büyük Fırsat!
Uçmayan Kalmasın sloganıyla tam dokuz yıldır yolcularını Türkiye’nin dört bir yanına avantajlı fiyatlarla uçuran AnadoluJet cazip teklifler sunmaya devam ediyor.
AnadoluJet, 25 Şubat – 31 Mart 2017 tarihleri arasında İstanbul Sabiha Gökçen – Samsun ve Ankara – Samsun karşılıklı uçuşlarına bilet alan yolcularına, 1 – 31 Mart 2017 tarihleri arasında tüm vergiler dahil tek yön 49.99 TL sabit fiyatı ile uçma fırsatı sunuyor.
Kampanya için orjinal bilet kuralları geçerli olup kampanya tüm satış kanallarına açıktır.
Yeni uçuş noktaları ve AnadoluJet kampanyaları hakkındaki ayrıntılı bilgiye 444 25 38 numaralı çağrı merkezinden ya da anadolujet.com adresinden ulaşabilirsiniz.
AnadoluJet Hakkında:
Bir Türk Hava Yolları markası olarak 23 Nisan 2008’de Ankara merkezli olarak uçuşlara başlayan AnadoluJet, yolcuya sunulan ilave servislerin yalınlaştırılmasıyla elde edilen maliyet avantajının, bilet ücretlerine yansıtılarak daha geniş halk kitlesinin hava ulaşım hizmetinden yararlanabilmesi amacıyla geliştirilen yeni bir iş modeli ile operasyonuna devam etmektedir. Türk Hava Yolları güvencesi altında yurtiçi seferler düzenleyen AnadoluJet, her geçen gün uçuş ağını genişletmektedir. Daha detaylı bilgilerewww.anadolujet.com internet adresi ve/veya 444 2538 numaralı çağrı merkezi aracılığıyla ulaşılabilir.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mwu2iu
via IFTTT
1 Mart 2017 Çarşamba
TÜRK HAVAALANI SEKTÖRÜ ANKETİ KATILIMINIZI BEKLİYOR Sitemize gelen böyle bir talebi geri çevirmezdik. Aşağıda linki yer alan “Türk Havaalanı Sektörünün Uluslararası Rekabetçilik Analizi” adlı çalışmaya desteğinizi bekliyoruz. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim. İyi Çalışmalar Dilerim. Bizde sizden bu ankete destek vermenizi rica ediyoruz. Vereceğiniz cevaplar sektörün gelişmesine katkıda bulunacaktır. Haberin devamında ve aşağıdaki görseller sizi ankete yönlendirecektir. ANKETE BAŞLA Türk Havaalanı Sektörünün Uluslararası Rekabetçilik Analizi Değerli Katılımcı, Hava Taşımacılığındaki gelişmelere paralel olarak Türk Havaalanı Sektörü de her geçen gün gelişmektedir. Yanıtlamakta olduğunuz bu çalışma, havaalanı ve hava taşımacılığı konusundaki uzman görüşlerinden yola çıkarak Türkiye’deki Havaalanı Endüstrisi’nin Uluslararası Rekabetçilik düzeyini ortaya çıkarma amacını taşımaktadır. Bu açıdan görüşleriniz bizler için son derece önemli ve değerlidir. Katkılarınız için şimdiden teşekkür ederiz. Çalışma, Anadolu Üniversitesi tarafından desteklenen “Türk Hava Taşımacılığı Endüstrisinin Uluslararası Rekabetçilik Düzeyinin Analizi” başlıklı Bilimsel Araştırma Projesi kapsamında olup; Doç.Dr. Ferhan Şengür ve Arş.Gör. Temel Caner Ustaömer tarafından yürütülmektedir. Doç.Dr.Ferhan Şengür Adres:Anadolu Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi İki Eylül Kampüsü Eskişehir İş Tel:0222 321 35 50/6851 e-posta: fkuyucak@anadolu.edu.tr Arş.Gör.T.Caner Ustaömer Adres:Anadolu Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi İki Eylül Kampüsü Eskişehir Tel:05442481846 e-posta: temelcanerustaomer@anadolu.edu.tr Yanıtlamakta olduğunuz anket Harvard Business School profesörlerinden Micheal Porter’ın Elmas Modeline dayanmaktadır. Elmas Modeline göre bir endüstrinin rekabet gücünü belirleyen dört faktör bulunmaktadır: Girdi koşulları, talebi etkileyen faktörler, sektördeki firmaların yapısı ve stratejileri ile ilgili ve destekleyici kuruluşlardır. Buna göre; Girdi koşulları; insan kaynakları, fiziki altyapı, bilgi kaynakları ve sermaye gibi üretim faktörlerini kapsamaktadır. Talebi etkileyen faktörler; iç talep, dış talep, talebin niteliği, büyüyen iç pazar gibi unsurları içermektedir. Sektördeki firmaların yapısı ve stratejileri; sektördeki rekabetin genel durumu ve iş yapma biçimlerini kapsar. İlgili ve destekleyici kuruluşlar; sektör ile ilişkili olan diğer sektörlerin durumu ile ilgili unsurlar vardır. Ayrıca, bu dört faktörün yanında devlet de modelde yer alan faktörler üzerinde belirli düzeyde etkili olabilmektedir. ANKETE BAŞLA
Sitemize gelen böyle bir talebi geri çevirmezdik.
Aşağıda linki yer alan “Türk Havaalanı Sektörünün Uluslararası Rekabetçilik Analizi” adlı çalışmaya desteğinizi bekliyoruz. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim. İyi Çalışmalar Dilerim.
Bizde sizden bu ankete destek vermenizi rica ediyoruz. Vereceğiniz cevaplar sektörün gelişmesine katkıda bulunacaktır.
Haberin devamında ve aşağıdaki görseller sizi ankete yönlendirecektir.
Türk Havaalanı Sektörünün Uluslararası Rekabetçilik Analizi
Değerli Katılımcı,
Hava Taşımacılığındaki gelişmelere paralel olarak Türk Havaalanı Sektörü de her geçen gün gelişmektedir. Yanıtlamakta olduğunuz bu çalışma, havaalanı ve hava taşımacılığı konusundaki uzman görüşlerinden yola çıkarak Türkiye’deki Havaalanı Endüstrisi’nin Uluslararası Rekabetçilik düzeyini ortaya çıkarma amacını taşımaktadır. Bu açıdan görüşleriniz bizler için son derece önemli ve değerlidir.
Katkılarınız için şimdiden teşekkür ederiz.
Çalışma, Anadolu Üniversitesi tarafından desteklenen “Türk Hava Taşımacılığı Endüstrisinin Uluslararası Rekabetçilik Düzeyinin Analizi” başlıklı Bilimsel Araştırma Projesi kapsamında olup; Doç.Dr. Ferhan Şengür ve Arş.Gör. Temel Caner Ustaömer tarafından yürütülmektedir.
Doç.Dr.Ferhan Şengür
Adres:Anadolu Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi İki Eylül Kampüsü Eskişehir
İş Tel:0222 321 35 50/6851
e-posta: fkuyucak@anadolu.edu.tr
Arş.Gör.T.Caner Ustaömer
Adres:Anadolu Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi İki Eylül Kampüsü Eskişehir
Tel:05442481846
e-posta: temelcanerustaomer@anadolu.edu.tr
Yanıtlamakta olduğunuz anket Harvard Business School profesörlerinden Micheal Porter’ın Elmas Modeline dayanmaktadır.
Elmas Modeline göre bir endüstrinin rekabet gücünü belirleyen dört faktör bulunmaktadır:
Girdi koşulları, talebi etkileyen faktörler, sektördeki firmaların yapısı ve stratejileri ile ilgili ve destekleyici kuruluşlardır.
Buna göre;
Girdi koşulları; insan kaynakları, fiziki altyapı, bilgi kaynakları ve sermaye gibi üretim faktörlerini kapsamaktadır.
Talebi etkileyen faktörler; iç talep, dış talep, talebin niteliği, büyüyen iç pazar gibi unsurları içermektedir.
Sektördeki firmaların yapısı ve stratejileri; sektördeki rekabetin genel durumu ve iş yapma biçimlerini kapsar.
İlgili ve destekleyici kuruluşlar; sektör ile ilişkili olan diğer sektörlerin durumu ile ilgili unsurlar vardır.
Ayrıca, bu dört faktörün yanında devlet de modelde yer alan faktörler üzerinde belirli düzeyde etkili olabilmektedir.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m9KNiE
via IFTTT
TÜRK HAVAALANI SEKTÖRÜ KATILIMINIZI BEKLİYOR
Tadında Anadolu Osman Serim ile Kahve Tutkunlarını Buluşturdu Capitol Tadında Anadolu, kahve tutkunlarını yiyecek-içecek danışmanı Osman Serim ile Türk Kahvesinin Hikayesi etkinliğinde buluşturdu. Serim, kahvenin doğuşundan pişirilme tekniklerine birçok ilginç bilgiyi konuklarla paylaştı. Anadolu mutfağının damak zenginliklerini dünyayla paylaşmak, kültür mirasımıza sahip çıkmak hedefiyle yola çıkan Tadında Anadolu, 28 Şubat Salı günü Capitol şubesinde kahve tutkunlarını Türk Kahvesinin Hikayesi adlı özel bir etkinlikte buluşturdu. Türk Kahvesi Kültürü ve Araştırmaları Derneği’nin kurucu üyelerinden, yiyecek-içecek danışmanı Osman Serim’in konuşmacı olarak katıldığı etkinlikte, kahvenin tarihçesinden yapılışına birçok konu ele alındı. Kahveyle 16. yüzyılda Yemen’in fethiyle tanıştığımızı anlatan Osman Serim, “Kahve ilk defa Kanuni Sultan Süleyman döneminde Topkapı Sarayı’nda içildi. 1554’te İstanbul’da ilk kahvehane açılmasıyla yayılmaya başladı. Arap ülkelerinde mırra, İtalya’da espresso denilen yöntemle yapılan kahve, biz de cezve kahvesi olarak geçiyordu. Bu yöntem bize has olduğu için Türk kahvesi olarak isimlendirildi. Osmanlı’da şekerin hem pahalı hem de bulunmasının zor oluşu nedeniyle kahve, sade olarak içiliyor, yanında şeker niyetine lokum ya da incir, kayısı, üzüm gibi meyveler ikram ediliyordu” dedi. Kahve bilinenin aksine Yemen’den değil Brezilya Rio Minas’dan geldiğini de belirten Serim, pişirme tekniklerini ilişkin ise şunları anlattı: “Lezzetli bir kahve için çekirdeklerin taze öğütülmüş olması önem taşıyor. Kahve, soğuk suyla hazırlanır ve sadece bir defa karıştırılarak kısık ateşte yaklaşık 6-7 dakikada pişirilir. Eğer su sıcak ya da ılık olursa çabuk kaynar ve kahvenin rengi, aroması, tadı suya düzgün şekilde geçmez.” BTA hakkında: TAV Havalimanları Holding iştiraki olan BTA, Türkiye, Gürcistan, Makedonya, Tunus, Umman, Letonya, Hırvatistan, Suudi Arabistan’da toplam 16 havalimanında, İstanbul Deniz Otobüsleri’nde ve Maslak’taki yeni nesil kültür-sanat ve yaşam merkezi UNIQ İstanbul’da uluslararası standartlarda yiyecek içecek hizmeti sunuyor. Yaklaşık 700 aşçısıyla günde yaklaşık 100 binin üzerinde kişiyi ağırlayan BTA, konuklarına dünya mutfaklarının zengin menü seçeneklerini yaklaşık 60 bin metrekare alanda ve 300’ü aşan noktada sunuyor. BTA’nın 2006 yılında kurduğu Cakes&Bakes üretim tesisi ise günümüzde Türkiye’nin en büyük gıda üretim tesislerinden biri konumuna gelmiş bulunuyor. Cakes & Bakes bugün ayda 6 milyon adet üretim hacmiyle, içlerinde dünyaca ünlü fast-food ve kahve zincirlerinin de bulunduğu 130 markaya 1500 aktif reçeteyle endüstriyel ölçekte butik üretim sunuyor. Ayrıca tesiste ayda 90 ton lokum üretimi de gerçekleştiriliyor. Şirket, TAV Airport Hotel markasıyla İstanbul Atatürk Havalimanı’nda 2004’ten, İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda ise 2015 yılından bu yana işletmecilik yapıyor. BTA, hizmet kalitesini ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesiyle de güvence altına almış bulunuyor.
Capitol Tadında Anadolu, kahve tutkunlarını yiyecek-içecek danışmanı Osman Serim ile Türk Kahvesinin Hikayesi etkinliğinde buluşturdu. Serim, kahvenin doğuşundan pişirilme tekniklerine birçok ilginç bilgiyi konuklarla paylaştı.
Anadolu mutfağının damak zenginliklerini dünyayla paylaşmak, kültür mirasımıza sahip çıkmak hedefiyle yola çıkan Tadında Anadolu, 28 Şubat Salı günü Capitol şubesinde kahve tutkunlarını Türk Kahvesinin Hikayesi adlı özel bir etkinlikte buluşturdu. Türk Kahvesi Kültürü ve Araştırmaları Derneği’nin kurucu üyelerinden, yiyecek-içecek danışmanı Osman Serim’in konuşmacı olarak katıldığı etkinlikte, kahvenin tarihçesinden yapılışına birçok konu ele alındı.
Kahveyle 16. yüzyılda Yemen’in fethiyle tanıştığımızı anlatan Osman Serim, “Kahve ilk defa Kanuni Sultan Süleyman döneminde Topkapı Sarayı’nda içildi. 1554’te İstanbul’da ilk kahvehane açılmasıyla yayılmaya başladı. Arap ülkelerinde mırra, İtalya’da espresso denilen yöntemle yapılan kahve, biz de cezve kahvesi olarak geçiyordu. Bu yöntem bize has olduğu için Türk kahvesi olarak isimlendirildi. Osmanlı’da şekerin hem pahalı hem de bulunmasının zor oluşu nedeniyle kahve, sade olarak içiliyor, yanında şeker niyetine lokum ya da incir, kayısı, üzüm gibi meyveler ikram ediliyordu” dedi.
Kahve bilinenin aksine Yemen’den değil Brezilya Rio Minas’dan geldiğini de belirten Serim, pişirme tekniklerini ilişkin ise şunları anlattı: “Lezzetli bir kahve için çekirdeklerin taze öğütülmüş olması önem taşıyor. Kahve, soğuk suyla hazırlanır ve sadece bir defa karıştırılarak kısık ateşte yaklaşık 6-7 dakikada pişirilir. Eğer su sıcak ya da ılık olursa çabuk kaynar ve kahvenin rengi, aroması, tadı suya düzgün şekilde geçmez.”
BTA hakkında:
TAV Havalimanları Holding iştiraki olan BTA, Türkiye, Gürcistan, Makedonya, Tunus, Umman, Letonya, Hırvatistan, Suudi Arabistan’da toplam 16 havalimanında, İstanbul Deniz Otobüsleri’nde ve Maslak’taki yeni nesil kültür-sanat ve yaşam merkezi UNIQ İstanbul’da uluslararası standartlarda yiyecek içecek hizmeti sunuyor. Yaklaşık 700 aşçısıyla günde yaklaşık 100 binin üzerinde kişiyi ağırlayan BTA, konuklarına dünya mutfaklarının zengin menü seçeneklerini yaklaşık 60 bin metrekare alanda ve 300’ü aşan noktada sunuyor. BTA’nın 2006 yılında kurduğu Cakes&Bakes üretim tesisi ise günümüzde Türkiye’nin en büyük gıda üretim tesislerinden biri konumuna gelmiş bulunuyor. Cakes & Bakes bugün ayda 6 milyon adet üretim hacmiyle, içlerinde dünyaca ünlü fast-food ve kahve zincirlerinin de bulunduğu 130 markaya 1500 aktif reçeteyle endüstriyel ölçekte butik üretim sunuyor. Ayrıca tesiste ayda 90 ton lokum üretimi de gerçekleştiriliyor. Şirket, TAV Airport Hotel markasıyla İstanbul Atatürk Havalimanı’nda 2004’ten, İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda ise 2015 yılından bu yana işletmecilik yapıyor. BTA, hizmet kalitesini ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesiyle de güvence altına almış bulunuyor.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lcw7zW
via IFTTT