23 Mayıs 2019 Perşembe

Turkish Cargo, 2019’un ilk çeyreğinde büyüme ivmesini sürdürdü Turkish Cargo, 2019’un ilk çeyreğinde büyüme ivmesini sürdürdü. Hava kargo operasyonlarına, ‘’Dual Hub’’ olarak Atatürk ve İstanbul havalimanlarından devam eden Turkish Cargo, yılın ilk çeyreğinde küresel hava kargo pazarında yaşanan daralmaya rağmen güçlü büyümesini sürdürdü. Küresel taşıyıcı, pazarın yüzde 3,1 oranında daralma gösterdiği 2019 yılının ilk üç ayında WACD (World Air Cargo Data) verilerine göre, satılan kargo tonajında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 11,6 oranında artış gerçekleştirdi. Turkish Cargo bu başarısıyla WACD listesinde 7. sıradaki yerini korurken zirveye yükselişi için ise kararlılığını gösterdi.   Asya ve Amerika Pazarında Rekor Büyüme   WACD’nin ilk çeyrek bölgesel verilerine göre Turkish Cargo en önemli büyümeyi Asya ve Amerika pazarında yaşadı.  Bayrak taşıyıcı kargo şirketi, satılan tonaja göre Asya’da pazar yüzde 4,4 daralma gösterirken yüzde 15,4, Amerika’da ise pazar yüzde 3,1 daralma gösterirken yüzde 29,1 büyüme başarısı sergiledi.  Şirket, hava kargo hizmeti sağladığı tüm bölgelerde olumlu sonuçlar elde etti.   Uçuş ağına eklediği yeni destinasyonlar ile dünyayı çevreleyen Türk Hava Yolları’nın kargo taşıma kapasitesi ile 124 ülkede toplam 309 şehre ulaşan ve buna ek olarak, kargo uçağı filosu ile 88 noktaya direkt kargo uçuşu gerçekleştiren Turkish Cargo, mevcut altyapısı ve gerçekleştirdiği yatırımlarla hizmet kalitesini her geçen gün yükseltiyor.

Turkish Cargo, 2019’un ilk çeyreğinde büyüme ivmesini sürdürdü.

Hava kargo operasyonlarına, ‘’Dual Hub’’ olarak Atatürk ve İstanbul havalimanlarından devam eden Turkish Cargo, yılın ilk çeyreğinde küresel hava kargo pazarında yaşanan daralmaya rağmen güçlü büyümesini sürdürdü.

Küresel taşıyıcı, pazarın yüzde 3,1 oranında daralma gösterdiği 2019 yılının ilk üç ayında WACD (World Air Cargo Data) verilerine göre, satılan kargo tonajında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 11,6 oranında artış gerçekleştirdi. Turkish Cargo bu başarısıyla WACD listesinde 7. sıradaki yerini korurken zirveye yükselişi için ise kararlılığını gösterdi.

 

Asya ve Amerika Pazarında Rekor Büyüme

 

WACD’nin ilk çeyrek bölgesel verilerine göre Turkish Cargo en önemli büyümeyi Asya ve Amerika pazarında yaşadı.  Bayrak taşıyıcı kargo şirketi, satılan tonaja göre Asya’da pazar yüzde 4,4 daralma gösterirken yüzde 15,4, Amerika’da ise pazar yüzde 3,1 daralma gösterirken yüzde 29,1 büyüme başarısı sergiledi.  Şirket, hava kargo hizmeti sağladığı tüm bölgelerde olumlu sonuçlar elde etti.

 

Uçuş ağına eklediği yeni destinasyonlar ile dünyayı çevreleyen Türk Hava Yolları’nın kargo taşıma kapasitesi ile 124 ülkede toplam 309 şehre ulaşan ve buna ek olarak, kargo uçağı filosu ile 88 noktaya direkt kargo uçuşu gerçekleştiren Turkish Cargo, mevcut altyapısı ve gerçekleştirdiği yatırımlarla hizmet kalitesini her geçen gün yükseltiyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2W0X7VF
via IFTTT

Turkish Cargo, 2019’un ilk çeyreğinde büyüme ivmesini sürdürdü


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2W0X7VF

SunExpress’ten 1000 kişilik dev İftar yemeği


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2whl6Ao

ROLLS-ROYCE İŞ HAVACILIĞI SERVİS AĞINI GENİŞLETİYOR


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2QgMqbr

SunExpress’ten 1000 kişilik dev İftar yemeği SunExpress’ten 1000 kişilik dev İftar yemeği SunExpress’in her yıl Ramazan ayında geleneksel olarak düzenlediği Antalya’daki İftar yemeğine 1000 kişi katıldı. Birliktelik, paylaşım ve dayanışmanın ön planda olduğu iftar yemeği, SunExpress Ailesi üyeleri ve Antalya Büyükşehir Belediye Başkan Yardımcı Ertuğrul Ünal, Antalya’daki sivil havacılık otoritelerinin katılımı ile SunExpress Genel Müdürü Jens Bischof ve Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan’ın ev sahipliğinde gerçekleşti. SunExpress Genel Müdürü Jens Bischof, gecede yaptığı konuşmada, birlik ve dayanışmanın ön olanda olduğu böyle anlamlı bir iftar yemeğinin bir parçası olduğu için çok mutlu olduğunu belirterek, “Bu akşam burada 1000 kişi ile birlikteyiz, aileler, çocuklar ve şirket dışından dostlarımız ile. SunExpress sayesinde çok büyük bir aile olduk. Türkiye’nin turistik başkenti olan Antalya’nın ana taşıyıcısıyız. Antalya’yı, 36 dış hat, 8 iç hat olmak üzere, tarifeli direkt seferlerle en fazla noktaya bağlayan havayoluyuz. Bu yaz yalnızca Antalya’ya yaklaşık 4 milyon koltukla rekor bir arz gerçekleştiriyoruz. Antalya’nın en büyük işverenlerinden biri olarak, merkezimiz Antalya’da büyümeye devam edeceğiz. Bütün SunExpress ailesi olarak, Antalya’nın, Türkiye’nin bayrağını bütün Avrupa’da, Orta Doğu’da, Kuzey Afrika’da dalgalandırmanın gurunu yaşıyoruz. Ve ben, bunu başarıyla sürdüren böylesine değerli bir ekibin bir parçası olduğum için gurur duyuyorum” dedi. SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan ise, “Önümüzdeki yıl 30. yıldönümümüzü kutlayacağız. Bu süre içerisinde SunExpress olarak geldiğimiz nokta kesinlikle takdire şayandır. 29 yıl önce başladığımız bir uçak ve 57 çalışan ile bugün 4.200’ün üzerinde çalışanı, 30 ülkede 90 destinasyon ile devam ediyoruz.  Bugün şunu rahatlıkla söyleyebiliyoruz ki şirketimiz her zamankinden çok daha istikrarlı ve güçlü temellere oturmuş durumda. Yoğun bir sezona adım attık, bu yılı da başarılı bir şekilde tamamlayacağımıza inancımız tam. Bu büyük ailenin, ekibin bunu başaracağı konusunda hiçbir şüphemiz yok“ dedi.

SunExpress’ten 1000 kişilik dev İftar yemeği

SunExpress’in her yıl Ramazan ayında geleneksel olarak düzenlediği Antalya’daki İftar yemeğine 1000 kişi katıldı. Birliktelik, paylaşım ve dayanışmanın ön planda olduğu iftar yemeği, SunExpress Ailesi üyeleri ve Antalya Büyükşehir Belediye Başkan Yardımcı Ertuğrul Ünal, Antalya’daki sivil havacılık otoritelerinin katılımı ile SunExpress Genel Müdürü Jens Bischof ve Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan’ın ev sahipliğinde gerçekleşti.

SunExpress Genel Müdürü Jens Bischof, gecede yaptığı konuşmada, birlik ve dayanışmanın ön olanda olduğu böyle anlamlı bir iftar yemeğinin bir parçası olduğu için çok mutlu olduğunu belirterek, “Bu akşam burada 1000 kişi ile birlikteyiz, aileler, çocuklar ve şirket dışından dostlarımız ile. SunExpress sayesinde çok büyük bir aile olduk. Türkiye’nin turistik başkenti olan Antalya’nın ana taşıyıcısıyız. Antalya’yı, 36 dış hat, 8 iç hat olmak üzere, tarifeli direkt seferlerle en fazla noktaya bağlayan havayoluyuz. Bu yaz yalnızca Antalya’ya yaklaşık 4 milyon koltukla rekor bir arz gerçekleştiriyoruz. Antalya’nın en büyük işverenlerinden biri olarak, merkezimiz Antalya’da büyümeye devam edeceğiz. Bütün SunExpress ailesi olarak, Antalya’nın, Türkiye’nin bayrağını bütün Avrupa’da, Orta Doğu’da, Kuzey Afrika’da dalgalandırmanın gurunu yaşıyoruz. Ve ben, bunu başarıyla sürdüren böylesine değerli bir ekibin bir parçası olduğum için gurur duyuyorum” dedi.

SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan ise, “Önümüzdeki yıl 30. yıldönümümüzü kutlayacağız. Bu süre içerisinde SunExpress olarak geldiğimiz nokta kesinlikle takdire şayandır. 29 yıl önce başladığımız bir uçak ve 57 çalışan ile bugün 4.200’ün üzerinde çalışanı, 30 ülkede 90 destinasyon ile devam ediyoruz.  Bugün şunu rahatlıkla söyleyebiliyoruz ki şirketimiz her zamankinden çok daha istikrarlı ve güçlü temellere oturmuş durumda. Yoğun bir sezona adım attık, bu yılı da başarılı bir şekilde tamamlayacağımıza inancımız tam. Bu büyük ailenin, ekibin bunu başaracağı konusunda hiçbir şüphemiz yok“ dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2whl6Ao
via IFTTT

ROLLS-ROYCE İŞ HAVACILIĞI SERVİS AĞINI GENİŞLETİYOR ROLLS-ROYCE İŞ HAVACILIĞI SERVİS AĞINI GENİŞLETİYOR Rolls-Royce geniş CorporateCare® müşteri tabanı için global Yetkili Servis Merkezleri ağını genişleterek iş havacılığı altyapısını güçlendirdiğini duyurdu. Yetkili Servis Merkezleri, Rolls-Royce hizmet portföyünün önemli bir bileşenini oluşturuyor ve mevcut global hizmetlerine bir yenisini ekliyor. Yetkili Servis Merkezleri ağına yapılan en son ekleme, Embraer Legacy 600 ve 650 hava taşıtlarını çalıştıran AE 3007A motorlarını destekleyen Londra Stansted Havalimanındaki Inflite The Jet Centre oldu. Rolls-Royce İş Havacılığı Hizmetlerinden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Andy Robinson “Müşterilerimiz, iş uçağı motorlarının önde gelen tedarikçisi olarak onlara, olağanüstü servis içi destek verme konusunda bize güveniyor. Dünyanın en deneyimli bakım sağlayıcıları ile yaptığımız iş birliğiyle, büyüyen global CorporateCare müşteri tabanımız için endüstriye liderlik eden düzeyde hizmet sunuyoruz.” diyor. Stratejik lokasyonlarda güçlü hizmet altyapısı Rolls-Royce’un artık dünya çapındaki önemli bakım sağlayıcılarıyla birlikte 77 Yetkili Servis Merkezi var. Yetkili Servis Merkezlerinin güçlü hizmet altyapısı ABD, Avrupa, Orta Doğu ve Asya’daki stratejik merkezlerde bulunan On Wing Servis uzmanları ve hepsi dünya çapında stratejik yerlerde bulunan çeşitli yedek parça ve kiralık motor depolama lokasyonları ile tamamlanıyor. Tüm bunlar CorporateCare müşterilerinin uçtukları her yerde basitleştirilmiş, modernleştirilmiş yönetim ile birlikte daha hızlı yanıt sürelerinden ve azalan bakım süresinden faydalanacağı anlamına geliyor. Rolls-Royce 3.300’ün üzerinde servis içi iş uçağını çalıştıran en önemli iş havacılığı motorları tedarikçisidir. Bugün 2.000’den fazla uçak CorporateCare kapsamında ve yeni teslimat Rolls-Royce motorlu uçakların yüzde 70’inden fazlası programa kayıtlı. Rolls-Royce kısa süre önce business jet müşterileri için pazara öncülük eden CorporateCare hizmetini güçlendiren genişletilmiş bir paket olan 100. CorporateCare® Gelişmiş hizmet sözleşmesini imzaladığını duyurdu. Rolls-Royce Holdings plc hakkında Rolls-Royce, gezegenimizin temel enerji ihtiyaçlarını karşılamak üzere en temiz, en emniyetli ve en rekabetçi çözümleri beraberinde getiren gelişmiş teknolojilerin öncü üreticisidir. Rolls-Royce’un 150’den fazla ülkede müşterileri bulunmaktadır. Bu müşteriler arasında 400’ün üzerinde havayolu ve leasing müşterisi, 160 silahlı kuvvetler, 70 donanma dahil olmak üzere 4.000 denizcilik müşterisi ve 5.000’in üzerinde enerji ve nükleer müşterisi yer almaktadır. 2018 yılı ekonomik kârı 15 milyar sterlindir. Bu tutarın yaklaşık yarısı, satış sonrası hizmetlerden elde edilmiştir. Rolls-Royce 2018’de AR-GE çalışmalarına 1,4 milyar sterlin yatırım yapmıştır. Ayrıca Rolls-Royce mühendislerini bilimsel araştırmanın öncüsü kılan 31 farklı Üniversite Teknoloji Merkezinden oluşan küresel bir ağı desteklemektedir. Grup, stajyer ve yeni mezun istihdamı ilkesine ve çalışanların becerilerinin geliştirilmesi hususuna kuvvetle bağlıdır.

ROLLS-ROYCE İŞ HAVACILIĞI SERVİS AĞINI GENİŞLETİYOR

Rolls-Royce geniş CorporateCare® müşteri tabanı için global Yetkili Servis Merkezleri ağını genişleterek iş havacılığı altyapısını güçlendirdiğini duyurdu.

Yetkili Servis Merkezleri, Rolls-Royce hizmet portföyünün önemli bir bileşenini oluşturuyor ve mevcut global hizmetlerine bir yenisini ekliyor. Yetkili Servis Merkezleri ağına yapılan en son ekleme, Embraer Legacy 600 ve 650 hava taşıtlarını çalıştıran AE 3007A motorlarını destekleyen Londra Stansted Havalimanındaki Inflite The Jet Centre oldu.

Rolls-Royce İş Havacılığı Hizmetlerinden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Andy Robinson “Müşterilerimiz, iş uçağı motorlarının önde gelen tedarikçisi olarak onlara, olağanüstü servis içi destek verme konusunda bize güveniyor. Dünyanın en deneyimli bakım sağlayıcıları ile yaptığımız iş birliğiyle, büyüyen global CorporateCare müşteri tabanımız için endüstriye liderlik eden düzeyde hizmet sunuyoruz.” diyor.

Stratejik lokasyonlarda güçlü hizmet altyapısı

Rolls-Royce’un artık dünya çapındaki önemli bakım sağlayıcılarıyla birlikte 77 Yetkili Servis Merkezi var. Yetkili Servis Merkezlerinin güçlü hizmet altyapısı ABD, Avrupa, Orta Doğu ve Asya’daki stratejik merkezlerde bulunan On Wing Servis uzmanları ve hepsi dünya çapında stratejik yerlerde bulunan çeşitli yedek parça ve kiralık motor depolama lokasyonları ile tamamlanıyor.

Tüm bunlar CorporateCare müşterilerinin uçtukları her yerde basitleştirilmiş, modernleştirilmiş yönetim ile birlikte daha hızlı yanıt sürelerinden ve azalan bakım süresinden faydalanacağı anlamına geliyor.

Rolls-Royce 3.300’ün üzerinde servis içi iş uçağını çalıştıran en önemli iş havacılığı motorları tedarikçisidir. Bugün 2.000’den fazla uçak CorporateCare kapsamında ve yeni teslimat Rolls-Royce motorlu uçakların yüzde 70’inden fazlası programa kayıtlı. Rolls-Royce kısa süre önce business jet müşterileri için pazara öncülük eden CorporateCare hizmetini güçlendiren genişletilmiş bir paket olan 100. CorporateCare® Gelişmiş hizmet sözleşmesini imzaladığını duyurdu.

Rolls-Royce Holdings plc hakkında

  • Rolls-Royce, gezegenimizin temel enerji ihtiyaçlarını karşılamak üzere en temiz, en emniyetli ve en rekabetçi çözümleri beraberinde getiren gelişmiş teknolojilerin öncü üreticisidir.
  • Rolls-Royce’un 150’den fazla ülkede müşterileri bulunmaktadır. Bu müşteriler arasında 400’ün üzerinde havayolu ve leasing müşterisi, 160 silahlı kuvvetler, 70 donanma dahil olmak üzere 4.000 denizcilik müşterisi ve 5.000’in üzerinde enerji ve nükleer müşterisi yer almaktadır.
  • 2018 yılı ekonomik kârı 15 milyar sterlindir. Bu tutarın yaklaşık yarısı, satış sonrası hizmetlerden elde edilmiştir.
  • Rolls-Royce 2018’de AR-GE çalışmalarına 1,4 milyar sterlin yatırım yapmıştır. Ayrıca Rolls-Royce mühendislerini bilimsel araştırmanın öncüsü kılan 31 farklı Üniversite Teknoloji Merkezinden oluşan küresel bir ağı desteklemektedir.
  • Grup, stajyer ve yeni mezun istihdamı ilkesine ve çalışanların becerilerinin geliştirilmesi hususuna kuvvetle bağlıdır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2QgMqbr
via IFTTT

Corendon Almanya’daki Acentelerini İftar Davetinde Ağırladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2YCxCXw