4 Ekim 2017 Çarşamba

Eurowings ve South African Airways’ten Anlaşma İki güçlü ortak önümüzdeki günlerde birlikte çalışacak Alman Havayolu uzun menzilli destinasyonlarda yüksek kalitede bağlantı sağlayacak  Eurowings aynı zamanda Kasım ayının başlarında Güney Afrika’daki Cape Town’a uçmaya başlayacak   Alman havayolu şirketi Eurowings ile birlikte çalışmaya karar veren Star Alliance üyesi South African Airways Avrupa üzerinden yapacağı uzun menzilli uçuşlarda Eurowings’in geniş uçuş ağını kullanacak. Bu sayede South African Airways yolcularının Avrupa’dan Afrika’ya yapacakları ilk aktarmalı yolculukları Eurowings ile başlayacak. Afrika’nın en saygın havayolu olan South African Airways ile Eurowings ortaklığı, yapılan görüşmelerin ardından resmi olarak başlatıldı.   Bu anlaşmanın yanı sıra Eurowings’in Güney Afrika’da Cape Town şehrine yapacağı uçuşlara çok az bir zaman kaldı. Köln/Bonn ve Cape Town arasında yapılacak ilk uçuş 5 Kasım tarihinde gerçekleştirilecek. Eurowings’in Airbus A330 uçakları ile yapacağı bu kıtalararası uçuş için şimdiden rezervasyon yapma imkanı bulunuyor. Bu sayede yolcular için en popüler uzun mesafeli seyahat destinasyonlarından biri olan Güney Afrika’ya gitmek artık çok kolay olacak.   Bu işbirliği sayesinde her iki havayolu da uçuşlarındaki yolcu sayısının artmasını beklerken, aynı zamanda yolcular için de daha fazla konfor ve esneklik sunacaklar. Önde gelen Afrika havayollarından biriyle yapılan bu işbirliği çerçevesinde, Eurowings, üst seviye pazar segmentindeki müşteri grubunu da kazanma şansına sahip olacak.   South African Airways yolcuları Eurowings’in uçuş sırasında maksimum konfor sağlayan hizmetlerinden de yararlanabilecek. Uzun menzilli uçuşlarda Business sınıfına rezervasyon yapan yolcular Eurowings’in Best tarifesinden yararlanacak. Ekonomi sınıfını tercih edenler ise Eurowings’in Smart tarifesinden faydalanmakla birlikte ayak koyma yeri bulunan koltuk ve ücretsiz atıştırmalık hakkına sahip olacaklar.

  • İki güçlü ortak önümüzdeki günlerde birlikte çalışacak
  • Alman Havayolu uzun menzilli destinasyonlarda yüksek kalitede bağlantı sağlayacak
  •  Eurowings aynı zamanda Kasım ayının başlarında Güney Afrika’daki Cape Town’a uçmaya başlayacak

 

Alman havayolu şirketi Eurowings ile birlikte çalışmaya karar veren Star Alliance üyesi South African Airways Avrupa üzerinden yapacağı uzun menzilli uçuşlarda Eurowings’in geniş uçuş ağını kullanacak. Bu sayede South African Airways yolcularının Avrupa’dan Afrika’ya yapacakları ilk aktarmalı yolculukları Eurowings ile başlayacak. Afrika’nın en saygın havayolu olan South African Airways ile Eurowings ortaklığı, yapılan görüşmelerin ardından resmi olarak başlatıldı.

 

Bu anlaşmanın yanı sıra Eurowings’in Güney Afrika’da Cape Town şehrine yapacağı uçuşlara çok az bir zaman kaldı. Köln/Bonn ve Cape Town arasında yapılacak ilk uçuş 5 Kasım tarihinde gerçekleştirilecek. Eurowings’in Airbus A330 uçakları ile yapacağı bu kıtalararası uçuş için şimdiden rezervasyon yapma imkanı bulunuyor. Bu sayede yolcular için en popüler uzun mesafeli seyahat destinasyonlarından biri olan Güney Afrika’ya gitmek artık çok kolay olacak.

 

Bu işbirliği sayesinde her iki havayolu da uçuşlarındaki yolcu sayısının artmasını beklerken, aynı zamanda yolcular için de daha fazla konfor ve esneklik sunacaklar. Önde gelen Afrika havayollarından biriyle yapılan bu işbirliği çerçevesinde, Eurowings, üst seviye pazar segmentindeki müşteri grubunu da kazanma şansına sahip olacak.

 

South African Airways yolcuları Eurowings’in uçuş sırasında maksimum konfor sağlayan hizmetlerinden de yararlanabilecek. Uzun menzilli uçuşlarda Business sınıfına rezervasyon yapan yolcular Eurowings’in Best tarifesinden yararlanacak. Ekonomi sınıfını tercih edenler ise Eurowings’in Smart tarifesinden faydalanmakla birlikte ayak koyma yeri bulunan koltuk ve ücretsiz atıştırmalık hakkına sahip olacaklar.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xRONuw
via IFTTT

MNG Kargo’dan yeni Marka


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2hLTCPu

MNG Kargo’dan yeni Marka MNG Kargo  INTER by MNGkargo – LJS by MNGkargo 800’den fazla şubesi, 7 tanesi teknolojik aktarma merkezi olan 25 aktarma merkezi ile ülkenin her yerine ve 220’den fazla ülkeye dünya standartlarında hizmet taşıyan MNG Kargo 9000’e yakın çalışanı ve Türkiye’nin dört bir yanına yayılan tedarikçi ağı ile önemli oranda bir istihdam sağlayarak büyümeye aynı zamanda ülke ekonomisini büyütmeye devam ediyor. Tüm dünyada artan ticaret hacmi ve teknolojideki hızlı değişim ile ekonominin boyutu değişirken dünyanın herhangi bir noktasında üretilen mal ve hizmetleri alıcısına ulaştırmak kargo sektörü tüm sektörlerle yakın ilişki içerisindedir. Bireysel müşterilerden kobilere, büyük sanayi kuruluşlarına kadar çok geniş yelpazede müşteri portföyüne sahip olan MNG Kargo kurulduğu günden bu yana müşteri odaklı yaklaşımları ve teknolojiye yaptığı yatırımlar ile kargo sektörünün en yenilikçi firması konumundadır. MNG Kargo, bugün kargo taşımacılığından ziyade kargonun bilgisini de taşıyan, müşteri deneyimini yüksek seviyede tutan, teknoloji kullanımı ile iş süreçlerini kolaylaştıran yapısıyla yakın vadede sadece kargo sektörünün değil ülkemizin en önemli teknoloji firmalarından birine dönüşmeyi hedeflemektedir. 2017 yılının başlarında Bilim, Teknoloji ve Sanayi Bakanlığı tarafından resmi olarak onaylanan Türk kargo sektörünün ilk ve tek AR-GE Merkezinin açılışını gerçekleştiren MNG Kargo, AR-GE Merkezinde hizmet çeşitliliği ve hizmet kalitesini artırmaya yönelik operasyon teknolojileri ve yazılım teknolojileri alanında 13 yeni proje üzerinde çalışmalarını sürdürmektedir. Yakın zamanda lojistik alanında faaliyet gösteren LJS by MNG Kargo markasını yaratan kurum yurtdışı taşımacılığında da güçlü bir şekilde ilerliyor. 2009 yılından beri FedEx’in Türkiye lisansörü olarak 220 ülkeye hizmet taşıyan MNG Kargo bu süre zarfında, edindiği deneyim ve güçlü operasyon yapısıyla bundan böyle INTER by MNGkargo markasıyla yurtdışı taşımacılık hizmetlerine devam etmektedir. “We simplify delivery” mottosuyla faaliyetlerini sürdüren INTER by MNGkargo, uluslararası teslimatı kolaylaştıran, sektörlere ve şirketlere özel çözümler sunan, Türkiye’nin her yerinden dünyanın her yerine, dünyanın her yerinden Türkiye’nin her yerine ulaşan, daha da önemlisi müşterileri ile aynı dili konuşan yepyeni bir markadır.

MNG Kargo  INTER by MNGkargo – LJS by MNGkargo

800’den fazla şubesi, 7 tanesi teknolojik aktarma merkezi olan 25 aktarma merkezi ile ülkenin her yerine ve 220’den fazla ülkeye dünya standartlarında hizmet taşıyan MNG Kargo 9000’e yakın çalışanı ve Türkiye’nin dört bir yanına yayılan tedarikçi ağı ile önemli oranda bir istihdam sağlayarak büyümeye aynı zamanda ülke ekonomisini büyütmeye devam ediyor.

Tüm dünyada artan ticaret hacmi ve teknolojideki hızlı değişim ile ekonominin boyutu değişirken dünyanın herhangi bir noktasında üretilen mal ve hizmetleri alıcısına ulaştırmak kargo sektörü tüm sektörlerle yakın ilişki içerisindedir. Bireysel müşterilerden kobilere, büyük sanayi kuruluşlarına kadar çok geniş yelpazede müşteri portföyüne sahip olan MNG Kargo kurulduğu günden bu yana müşteri odaklı yaklaşımları ve teknolojiye yaptığı yatırımlar ile kargo sektörünün en yenilikçi firması konumundadır.

MNG Kargo, bugün kargo taşımacılığından ziyade kargonun bilgisini de taşıyan, müşteri deneyimini yüksek seviyede tutan, teknoloji kullanımı ile iş süreçlerini kolaylaştıran yapısıyla yakın vadede sadece kargo sektörünün değil ülkemizin en önemli teknoloji firmalarından birine dönüşmeyi hedeflemektedir.

2017 yılının başlarında Bilim, Teknoloji ve Sanayi Bakanlığı tarafından resmi olarak onaylanan Türk kargo sektörünün ilk ve tek AR-GE Merkezinin açılışını gerçekleştiren MNG Kargo, AR-GE Merkezinde hizmet çeşitliliği ve hizmet kalitesini artırmaya yönelik operasyon teknolojileri ve yazılım teknolojileri alanında 13 yeni proje üzerinde çalışmalarını sürdürmektedir.

Yakın zamanda lojistik alanında faaliyet gösteren LJS by MNG Kargo markasını yaratan kurum yurtdışı taşımacılığında da güçlü bir şekilde ilerliyor. 2009 yılından beri FedEx’in Türkiye lisansörü olarak 220 ülkeye hizmet taşıyan MNG Kargo bu süre zarfında, edindiği deneyim ve güçlü operasyon yapısıyla bundan böyle INTER by MNGkargo markasıyla yurtdışı taşımacılık hizmetlerine devam etmektedir. “We simplify delivery” mottosuyla faaliyetlerini sürdüren INTER by MNGkargo, uluslararası teslimatı kolaylaştıran, sektörlere ve şirketlere özel çözümler sunan, Türkiye’nin her yerinden dünyanın her yerine, dünyanın her yerinden Türkiye’nin her yerine ulaşan, daha da önemlisi müşterileri ile aynı dili konuşan yepyeni bir markadır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2hLTCPu
via IFTTT

Temel Asgari Teçhizat Listesi (MMEL) ve Asgari Teçhizat Listesi (MEL) Talimatı hazır


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2kkmVcY

Temel Asgari Teçhizat Listesi (MMEL) ve Asgari Teçhizat Listesi (MEL) Talimatı hazır Temel Asgari Teçhizat Listesi (MMEL) ile Asgari Teçhizat Listesi (MEL) Talimatı hazırlanmıştır. Hava Aracı ve İlgili Ürün, Parça ve Cihazın Uçuşa Elverişlilik ve Çevresel Sertifikasyonu Yönetmeliğine uygun olarak oluşturulan verilerde tanımlanan ilgili temel asgari teçhizat listesine (MMEL) dayalı olarak asgari teçhizat listesi (MEL) oluşturulması; eğer operasyonel uygunluk verilerinin (OSD) bir parçası olarak MMEL oluşturulmamış ise işleticinin devleti ya da tescil olunan devlet tarafından kabul edilen ilgili MMEL esas alınarak hazırlanan MEL’ in Genel Müdürlüğe onaylatılması ve kullanılmasına ilişkin usul ve esasları düzenleyen Uyumluluk İzleme Fonksiyonunun Uygulanmasına İlişkin Talimat SHT – MMEL/MEL taslağı tamamlanmıştır. Taslak Talimat ile ilgili görüşlerinizi 03.11.2017 tarihi mesai bitimine kadar “Görüş Bildirme Formu”nu doldurmak suretiyle mevzuat(at)shgm.gov.tr adresine iletebilirsiniz. SHT-MMEL/MEL Talimat Taslağı için tıklayınız. Kaynak:shgm.gov.tr

Temel Asgari Teçhizat Listesi (MMEL) ile Asgari Teçhizat Listesi (MEL) Talimatı hazırlanmıştır.

Hava Aracı ve İlgili Ürün, Parça ve Cihazın Uçuşa Elverişlilik ve Çevresel Sertifikasyonu Yönetmeliğine uygun olarak oluşturulan verilerde tanımlanan ilgili temel asgari teçhizat listesine (MMEL) dayalı olarak asgari teçhizat listesi (MEL) oluşturulması; eğer operasyonel uygunluk verilerinin (OSD) bir parçası olarak MMEL oluşturulmamış ise işleticinin devleti ya da tescil olunan devlet tarafından kabul edilen ilgili MMEL esas alınarak hazırlanan MEL’ in Genel Müdürlüğe onaylatılması ve kullanılmasına ilişkin usul ve esasları düzenleyen Uyumluluk İzleme Fonksiyonunun Uygulanmasına İlişkin Talimat SHT – MMEL/MEL taslağı tamamlanmıştır.
Taslak Talimat ile ilgili görüşlerinizi 03.11.2017 tarihi mesai bitimine kadar “Görüş Bildirme Formu”nu doldurmak suretiyle mevzuat(at)shgm.gov.tr adresine iletebilirsiniz.


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2kkmVcY
via IFTTT

Hitit’ten Londra Çıkartması Havacılık yazılımı alanında dünyaya teknoloji ihraç eden Türk firması Hitit, sponsorluklarıyla Avrupa’da boy göstermeye devam ediyor. Londra’da düzenlenen 57. Agifors Yıllık Sempozyumu’na sponsor olan Hitit, etkinlikte müşteri sadakati kavramına havacılık yazılımları penceresinden yaklaştığı bir sunum gerçekleştirdi.   Havayolu sektöründeki operasyonel araştırmaların geliştirilmesi amacıyla 1960 yılında dünyanın öncü havayolu şirketleri tarafından kurulan Agifors’un (Havayolu Operasyonel Araştırma Toplulukları Uluslararası Federasyonu) 57. yıllık sempozyumu 02 – 06 Ekim 2017 tarihleri arasında Londra’da düzenleniyor. Havayolu operasyonları ve stratejileri, hava kargo, bilgi teknolojileri, gelir planlama gibi alanlarda yeni teknolojilerin ve fikirlerin paylaşıldığı sempozyum dünyanın önde gelen havayolları, hava taşımacılık birlikleri, üniversiteler, endüstriyel araştırma laboratuvarları ve sektörün uzman danışmanlarını bir araya getirdi.   Türkiye’nin ilk ve tek havacılık ve seyahat yazılım firması olan Hitit, sponsorluk yaptığı etkinlikte tüm davetlileri öğle yemeğinde ağırladı. Hitit tarafından organize edilen yemekte, havacılık alanındaki son trendler tartışılırken, firma yazılım alanında sektöre yaptığı katkıları anlatma fırsatı buldu.   Etkinlikte bir de sunum gerçekleştiren Hitit, müşteri sadakati kavramına havacılık yazılımları penceresinden yaklaştı. Hitit müşteri danışmanı Hakan Ünlü tarafından yapılan sunumda operasyonel mükemmellik ile müşteri sadakati arasındaki bağlantı örneklerle anlatıldı. Markaya bağlılığın en temel unsurunun sunulan hizmet/ürün olduğunu belirten Hakan Ünlü konuşmasında; “Firmanın mevcut referansları, kazandığı ödüller, sosyal medyadaki etkinliği ve tali faydalar sadakat katmanını pekiştirmekle birlikte aslolan unsur hizmetin/ürünün kendisidir. Bu denklem havacılık sektörü için de geçerlidir. Bir havayolunun yolcu sadakatini sağlayabilmesi için, yolculuk öncesi beklentileri karşılaması esastır. Bu bağlamda havayollarının karşılaştıkları en büyük sıkıntılardan birini uçuş iptalleri veya rötarlar oluşturmaktadır. İşte bu noktada yolcu servis sistemleri alanında başarılı bir yazılım altyapısına sahip bir havayolu, sadakat unsurunu zedeleyebilecek teknik aksaklıkların çoğunu aşabilmekte ve müşteri bağlılığını yüksek oranlara çıkartabilmektedir.” dedi.     Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında 1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu, havaalanı ve seyahat yazılım ürünleri ve servisleri sağlamaktadır. PAX / DCS ürünleri, rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama ve sadakat yönetimi ihtiyaçlarını karşılarken, Crane RA, Crane CA, Crane SP, Crane OCC, Crane CREW ve Crane ALM, sırasıyla, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetim ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Müşterileriyle kurduğu yakın ilişkileriyle tanınan Hitit, ürünleri ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir. Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 55 milyondan fazla yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan müşteri portföyünü hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.

Havacılık yazılımı alanında dünyaya teknoloji ihraç eden Türk firması Hitit, sponsorluklarıyla Avrupa’da boy göstermeye devam ediyor. Londra’da düzenlenen 57. Agifors Yıllık Sempozyumu’na sponsor olan Hitit, etkinlikte müşteri sadakati kavramına havacılık yazılımları penceresinden yaklaştığı bir sunum gerçekleştirdi.

 

Havayolu sektöründeki operasyonel araştırmaların geliştirilmesi amacıyla 1960 yılında dünyanın öncü havayolu şirketleri tarafından kurulan Agifors’un (Havayolu Operasyonel Araştırma Toplulukları Uluslararası Federasyonu) 57. yıllık sempozyumu 02 – 06 Ekim 2017 tarihleri arasında Londra’da düzenleniyor. Havayolu operasyonları ve stratejileri, hava kargo, bilgi teknolojileri, gelir planlama gibi alanlarda yeni teknolojilerin ve fikirlerin paylaşıldığı sempozyum dünyanın önde gelen havayolları, hava taşımacılık birlikleri, üniversiteler, endüstriyel araştırma laboratuvarları ve sektörün uzman danışmanlarını bir araya getirdi.

 

Türkiye’nin ilk ve tek havacılık ve seyahat yazılım firması olan Hitit, sponsorluk yaptığı etkinlikte tüm davetlileri öğle yemeğinde ağırladı. Hitit tarafından organize edilen yemekte, havacılık alanındaki son trendler tartışılırken, firma yazılım alanında sektöre yaptığı katkıları anlatma fırsatı buldu.

 

Etkinlikte bir de sunum gerçekleştiren Hitit, müşteri sadakati kavramına havacılık yazılımları penceresinden yaklaştı. Hitit müşteri danışmanı Hakan Ünlü tarafından yapılan sunumda operasyonel mükemmellik ile müşteri sadakati arasındaki bağlantı örneklerle anlatıldı. Markaya bağlılığın en temel unsurunun sunulan hizmet/ürün olduğunu belirten Hakan Ünlü konuşmasında; “Firmanın mevcut referansları, kazandığı ödüller, sosyal medyadaki etkinliği ve tali faydalar sadakat katmanını pekiştirmekle birlikte aslolan unsur hizmetin/ürünün kendisidir. Bu denklem havacılık sektörü için de geçerlidir. Bir havayolunun yolcu sadakatini sağlayabilmesi için, yolculuk öncesi beklentileri karşılaması esastır. Bu bağlamda havayollarının karşılaştıkları en büyük sıkıntılardan birini uçuş iptalleri veya rötarlar oluşturmaktadır. İşte bu noktada yolcu servis sistemleri alanında başarılı bir yazılım altyapısına sahip bir havayolu, sadakat unsurunu zedeleyebilecek teknik aksaklıkların çoğunu aşabilmekte ve müşteri bağlılığını yüksek oranlara çıkartabilmektedir.” dedi.

 

 

Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında

1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu, havaalanı ve seyahat yazılım ürünleri ve servisleri sağlamaktadır. PAX / DCS ürünleri, rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama ve sadakat yönetimi ihtiyaçlarını karşılarken, Crane RA, Crane CA, Crane SP, Crane OCC, Crane CREW ve Crane ALM, sırasıyla, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetim ihtiyaçlarını karşılamaktadır.

Müşterileriyle kurduğu yakın ilişkileriyle tanınan Hitit, ürünleri ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir. Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 55 milyondan fazla yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan müşteri portföyünü hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2gaerjU
via IFTTT

Hitit’ten Londra Çıkartması


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2gaerjU