9 Mart 2017 Perşembe

E-ESNAF OLMANIN 15 RACONU 3 bini aşkın e-ticaret ve e-ihracat sitesine altyapı hizmeti sağlayan, sektörün öncü firması Ticimax Bilişim’in Genel Müdürü Cenk Çiğdemli, e-esnaf olmanın püf noktalarını anlattı. Her esnafın işini internete taşıyabileceğini ve doğru hamlelerle milyonlarca müşteriye ulaşabileceğini belirten Çiğdemli, “Bir esnaf işlek caddede ödediği aylık dükkan kirası bedeline, e-ticaret sitesini kurdurup üstüne internette bir yıllık reklamını da yapabilir” dedi. Çiğdemli, başarılı bir e-esnaf olmanın yollarını 15 maddede özetledi. Depoda duracağına internette dursun *Öncelikle piyasada rekabet edebilecek ürün grubu seçmeniz gerekiyor. Bir semt pazarında tezgah ya da işlek bir caddede dükkan açacak olsanız satılacağından emin olduğunuz ürünleri öncelersiniz. İnternet ticareti için de aynı kural geçerlidir. Fark katacak, insanların sizden alışveriş yapmasına sebep olacak ürünler seçmelisiniz. Eğer elinizde eritmek istediğiniz stoğunuz var ise elbette onlar için de bir e-ticaret sitesi açabilirsiniz. Depoda duracağına internette durması her zaman için daha iyidir. 300-500 liraya site yaptırmayın * E-ticaret sitenizi yaptırmak için hizmet alacağınız e-ticaret paket firmasının profesyonel bir firma olduğundan emin olmalısınız. Google aramalarda 300-500 liraya bile site yaptığını iddia eden şirket görünümlü şahıslar görebiliyorsunuz. Ucuza e-ticaret sitesi açan, vur-kaç yapan bir dolandırıcı da çıkabilir. Profesyonel bir altyapının bu rakamlara kurulmayacağını unutmamalısınız. Sitenizde açık kaynak kodlu ücretsiz yazılımlar kullanılmadığından da emin olmalısınız. E-ticaret gibi güvenin birincil öncelikte olduğu bir alanda ücretsiz yazılımlar başınıza dert açabilir, yaşayacağınız problemler zarar etmenize yol açabilir. Aylık dükkan kirasına yıllık yatırım *İyi bir e-ticaret paketi için en az bin lira ile 5 bin lira arasında bir miktarı gözden çıkarmalısınız. Unutmayın ki bir dükkan açacak olsanız bu paranın belki de çok daha fazlasını her ay ödeyeceksiniz. Ama paket için bu parayı yılda sadece bir kez ödeyeceksiniz. Üstüne internette bir yıl boyunca reklama yapacağınız masrafı da eklerseniz, işlek bir caddede ödeyeceğiniz aylık kiraya denk gelir. Yedeklemeyi unutmayın *Site verilerinizi en azından birkaç günde bir yedeklemelisiniz. Böylece sitenin çökme veya saldırıya uğrama ihtimaline karşı verilerinizi korumuş olursunuz. Tek tuşla yedekleme yapabilirsiniz. Paket firmanızdan bunu nasıl yapabileceğinize dair kolaylıkla bilgi alabilirsiniz. SSL ve 3D Secure mühim *Bir e-ticaret sitesinde SSL sertifikası mutlaka olmalıdır. Aksi halde müşterileriniz siteye güvenip kredi kartı bilgilerini girmek istemeyecektir. Bunun yanı sıra 3D Secure hizmetinin de açık olması tavsiye edilir. Çünkü 3D Secure ile müşteri, ödemeyi yaptığına dair bir SMS onaylaması yapmak zorundadır. Bu onaylama, hem müşteri hem de satıcı için güveni arttırır. Bu uygulamanın kredi kartı cirolarını düşüreceğine, müşterinin alışverişten vazgeçeceğine dair yanlış bir kanı var. Yapılan araştırmalara göre kredi kartı satışlarında bu sebeple herhangi bir düşüş yaşanmıyor, hatta dürüst ve garantici müşteri 3D Secure uygulamasının olduğu siteyi daha güvenli buluyor. Kargo firmalarından teklif alın *Kargo bedellerini düşürmek için tüm kargo firmalarından toplu gönderim için teklif almalısınız. En uygun teklifi veren ile anlaşın. Kredi kartı kullanmak istemeyen müşteriler için kapıda ödeme seçeneği de sunmayı ihmal etmeyin. Kapıda ödeme seçeneği için de kargo firmanız ile anlaşma yapmanız gerekiyor. Sattıkça mal alabilirsiniz *Yüklü miktarda toptan alım yapacak sermayeniz yok ise sattıkça mal alma yöntemini kullanarak e-ticaret yapabilirsiniz. Bunun için tedarikçileri ve satacağınız ürünleri belirlemeniz yeterli. Kazandıkça biriken sermayenizi toplu mal alımı için kullanmaya başlayabilirsiniz. Böylece ürün giriş bedellerini, dolayısıyla satış bedellerini daha aşağı çekmeniz mümkün olacaktır. Ürünlerinizi karşılaştırmalı sitelerde listeleyin *Karşılaştırmalı siteler her gün milyonlarca alışverişçiyi ürün sayfalarına yönlendirir. Satın almaya hazır müşterinin sizi görebilmesi için karşılaştırmalı arama sitelerine ürünlerinizi listelemeniz iyi olur. Bütçeye göre internet reklamı *Facebook, Google, Instagram gibi platformlara sitenizin reklamını vermeniz kısa zamanda çok sayıda müşteriye erişmek için vazgeçilmezdir. Bütçenize göre reklam verebilirsiniz. Örneğin 20 liraya bile reklam vermeniz mümkün. Bunun yanı sıra siz de Instagram ve Facebook gibi sosyal platformlarda ürünlerinizi tanıtabileceğiniz birer hesap açın. İnsanları takibe alarak sizden haberdar olmalarını sağlayabilirsiniz. Paylaşımlarınıza ürünle ilgili (#topukluayakkabı, #zeytinyağı gibi…) etiketler koymayı da ihmal etmeyin. Sosyal medya ünlülerini önemseyin *Yaptığınız iş ile ilgilenebileceğini düşündüğünüz sosyal medya ünlülerine veya sosyal medya sayfalarına ürünlerinizden birer tane göndererek sosyal medyada paylaşım yapmalarını rica edebilirsiniz. Hepsinin profilinde reklam anlaşmalarını takip edebilecekleri bir mail adresi yazar. Bu adrese son derece nazik bir dil ile kısaca kendinizi ve ürünlerinizi tanıtan bir mesaj yazın ve ürününüzü göndermek için bir mektup adresi rica edin. SEO çalışması yaptırın *Ürünlerinizin Google aramalarda üst sıralara yükselmesi için SEO çalışması yaptırmalısınız. Bu konuda sitenizi yapan e-ticaret paket firmanızdan destek isteyebilirsiniz ve bilgi alabilirsiniz. Böylece sattığınız ürünle alakalı bir arama yapıldığında müşterinin önüne sizin siteniz de gelir. Tasarım basit ve net olsun *İnternet sitenizin tasarımı basit ve net olmalı. Ara, göz at ve ürün al gibi bölümlerin kullanımı kolay olmalı. Ürünlerle ilgili ayrıntılı bilgi yazmak ve güzel fotoğraflarını yüklemek de satışınızı arttıracak unsurlardır. Müşteri ürünü büyütmek, döndürmek, renklerini değiştirmek yani kısacası ürünle aynı fiziki ortamdaymış gibi etkileşim kurmak ister. Zengin etkileşimli medya kullanımının ciddi anlamda rekabet üstünlüğü sağlayacağını unutmayın. Kullanıcı yorumlarına açık olun *Araştırmalara göre müşteriler kullanıcı yorumlarını okuduktan sonra satın almaya daha eğilimli oluyor. Sitenizde kullanıcı yorumlarına yer vermeniz cironuzu arttıracaktır. Bu sayfalar mutlaka olmalı *Kullanıcıların çoğu Sıkça Sorulan Sorular ve Yardım Sayfaları’nı aktif olarak kullanıyor, dolayısıyla sitenizde bu tür içeriklere yer vermeniz yerinde olacaktır. Hakkımızda sayfasında da samimi bir şekilde işinizi ve hedefinizi anlatmanız müşteri açısından etkileyici olacaktır. Sitenizde hem şirketinizin ünvanının hem de şirket bilgilerinin bulunduğu bir iletişim sayfası da olması gerekir. Burada paylaşacağınız harita ile yer gösterme, telefon, mail bilgileri müşterilerin sitenize olan güvenini arttıracak ve alışveriş yaparken tereddütlerini ortadan kaldıracaktır. Kampanya yapın *İndirim, kampanya, promosyon ve taksitli alışverişe olan düşkünlüğümüz bilinen bir gerçek. Bu argümanları kullanmak da cironuzu arttıran etkenlerden olabilir. Özel günlere uygun kampanyalar hazırlayabilirsiniz.

3 bini aşkın e-ticaret ve e-ihracat sitesine altyapı hizmeti sağlayan, sektörün öncü firması Ticimax Bilişim’in Genel Müdürü Cenk Çiğdemli, e-esnaf olmanın püf noktalarını anlattı. Her esnafın işini internete taşıyabileceğini ve doğru hamlelerle milyonlarca müşteriye ulaşabileceğini belirten Çiğdemli, “Bir esnaf işlek caddede ödediği aylık dükkan kirası bedeline, e-ticaret sitesini kurdurup üstüne internette bir yıllık reklamını da yapabilir” dedi. Çiğdemli, başarılı bir e-esnaf olmanın yollarını 15 maddede özetledi.

Depoda duracağına internette dursun

*Öncelikle piyasada rekabet edebilecek ürün grubu seçmeniz gerekiyor. Bir semt pazarında tezgah ya da işlek bir caddede dükkan açacak olsanız satılacağından emin olduğunuz ürünleri öncelersiniz. İnternet ticareti için de aynı kural geçerlidir. Fark katacak, insanların sizden alışveriş yapmasına sebep olacak ürünler seçmelisiniz. Eğer elinizde eritmek istediğiniz stoğunuz var ise elbette onlar için de bir e-ticaret sitesi açabilirsiniz. Depoda duracağına internette durması her zaman için daha iyidir.

300-500 liraya site yaptırmayın

* E-ticaret sitenizi yaptırmak için hizmet alacağınız e-ticaret paket firmasının profesyonel bir firma olduğundan emin olmalısınız. Google aramalarda 300-500 liraya bile site yaptığını iddia eden şirket görünümlü şahıslar görebiliyorsunuz. Ucuza e-ticaret sitesi açan, vur-kaç yapan bir dolandırıcı da çıkabilir. Profesyonel bir altyapının bu rakamlara kurulmayacağını unutmamalısınız. Sitenizde açık kaynak kodlu ücretsiz yazılımlar kullanılmadığından da emin olmalısınız. E-ticaret gibi güvenin birincil öncelikte olduğu bir alanda ücretsiz yazılımlar başınıza dert açabilir, yaşayacağınız problemler zarar etmenize yol açabilir.

Aylık dükkan kirasına yıllık yatırım

*İyi bir e-ticaret paketi için en az bin lira ile 5 bin lira arasında bir miktarı gözden çıkarmalısınız. Unutmayın ki bir dükkan açacak olsanız bu paranın belki de çok daha fazlasını her ay ödeyeceksiniz. Ama paket için bu parayı yılda sadece bir kez ödeyeceksiniz. Üstüne internette bir yıl boyunca reklama yapacağınız masrafı da eklerseniz, işlek bir caddede ödeyeceğiniz aylık kiraya denk gelir.

Yedeklemeyi unutmayın

*Site verilerinizi en azından birkaç günde bir yedeklemelisiniz. Böylece sitenin çökme veya saldırıya uğrama ihtimaline karşı verilerinizi korumuş olursunuz. Tek tuşla yedekleme yapabilirsiniz. Paket firmanızdan bunu nasıl yapabileceğinize dair kolaylıkla bilgi alabilirsiniz.

SSL ve 3D Secure mühim

*Bir e-ticaret sitesinde SSL sertifikası mutlaka olmalıdır. Aksi halde müşterileriniz siteye güvenip kredi kartı bilgilerini girmek istemeyecektir. Bunun yanı sıra 3D Secure hizmetinin de açık olması tavsiye edilir. Çünkü 3D Secure ile müşteri, ödemeyi yaptığına dair bir SMS onaylaması yapmak zorundadır. Bu onaylama, hem müşteri hem de satıcı için güveni arttırır. Bu uygulamanın kredi kartı cirolarını düşüreceğine, müşterinin alışverişten vazgeçeceğine dair yanlış bir kanı var. Yapılan araştırmalara göre kredi kartı satışlarında bu sebeple herhangi bir düşüş yaşanmıyor, hatta dürüst ve garantici müşteri 3D Secure uygulamasının olduğu siteyi daha güvenli buluyor.

Kargo firmalarından teklif alın

*Kargo bedellerini düşürmek için tüm kargo firmalarından toplu gönderim için teklif almalısınız. En uygun teklifi veren ile anlaşın. Kredi kartı kullanmak istemeyen müşteriler için kapıda ödeme seçeneği de sunmayı ihmal etmeyin. Kapıda ödeme seçeneği için de kargo firmanız ile anlaşma yapmanız gerekiyor.

Sattıkça mal alabilirsiniz

*Yüklü miktarda toptan alım yapacak sermayeniz yok ise sattıkça mal alma yöntemini kullanarak e-ticaret yapabilirsiniz. Bunun için tedarikçileri ve satacağınız ürünleri belirlemeniz yeterli. Kazandıkça biriken sermayenizi toplu mal alımı için kullanmaya başlayabilirsiniz. Böylece ürün giriş bedellerini, dolayısıyla satış bedellerini daha aşağı çekmeniz mümkün olacaktır.

Ürünlerinizi karşılaştırmalı sitelerde listeleyin

*Karşılaştırmalı siteler her gün milyonlarca alışverişçiyi ürün sayfalarına yönlendirir. Satın almaya hazır müşterinin sizi görebilmesi için karşılaştırmalı arama sitelerine ürünlerinizi listelemeniz iyi olur.

Bütçeye göre internet reklamı

*Facebook, Google, Instagram gibi platformlara sitenizin reklamını vermeniz kısa zamanda çok sayıda müşteriye erişmek için vazgeçilmezdir. Bütçenize göre reklam verebilirsiniz. Örneğin 20 liraya bile reklam vermeniz mümkün. Bunun yanı sıra siz de Instagram ve Facebook gibi sosyal platformlarda ürünlerinizi tanıtabileceğiniz birer hesap açın. İnsanları takibe alarak sizden haberdar olmalarını sağlayabilirsiniz. Paylaşımlarınıza ürünle ilgili (#topukluayakkabı, #zeytinyağı gibi…) etiketler koymayı da ihmal etmeyin.

Sosyal medya ünlülerini önemseyin

*Yaptığınız iş ile ilgilenebileceğini düşündüğünüz sosyal medya ünlülerine veya sosyal medya sayfalarına ürünlerinizden birer tane göndererek sosyal medyada paylaşım yapmalarını rica edebilirsiniz. Hepsinin profilinde reklam anlaşmalarını takip edebilecekleri bir mail adresi yazar. Bu adrese son derece nazik bir dil ile kısaca kendinizi ve ürünlerinizi tanıtan bir mesaj yazın ve ürününüzü göndermek için bir mektup adresi rica edin.

SEO çalışması yaptırın

*Ürünlerinizin Google aramalarda üst sıralara yükselmesi için SEO çalışması yaptırmalısınız. Bu konuda sitenizi yapan e-ticaret paket firmanızdan destek isteyebilirsiniz ve bilgi alabilirsiniz. Böylece sattığınız ürünle alakalı bir arama yapıldığında müşterinin önüne sizin siteniz de gelir.

Tasarım basit ve net olsun

*İnternet sitenizin tasarımı basit ve net olmalı. Ara, göz at ve ürün al gibi bölümlerin kullanımı kolay olmalı. Ürünlerle ilgili ayrıntılı bilgi yazmak ve güzel fotoğraflarını yüklemek de satışınızı arttıracak unsurlardır. Müşteri ürünü büyütmek, döndürmek, renklerini değiştirmek yani kısacası ürünle aynı fiziki ortamdaymış gibi etkileşim kurmak ister. Zengin etkileşimli medya kullanımının ciddi anlamda rekabet üstünlüğü sağlayacağını unutmayın.

Kullanıcı yorumlarına açık olun

*Araştırmalara göre müşteriler kullanıcı yorumlarını okuduktan sonra satın almaya daha eğilimli oluyor. Sitenizde kullanıcı yorumlarına yer vermeniz cironuzu arttıracaktır.

Bu sayfalar mutlaka olmalı

*Kullanıcıların çoğu Sıkça Sorulan Sorular ve Yardım Sayfaları’nı aktif olarak kullanıyor, dolayısıyla sitenizde bu tür içeriklere yer vermeniz yerinde olacaktır. Hakkımızda sayfasında da samimi bir şekilde işinizi ve hedefinizi anlatmanız müşteri açısından etkileyici olacaktır. Sitenizde hem şirketinizin ünvanının hem de şirket bilgilerinin bulunduğu bir iletişim sayfası da olması gerekir. Burada paylaşacağınız harita ile yer gösterme, telefon, mail bilgileri müşterilerin sitenize olan güvenini arttıracak ve alışveriş yaparken tereddütlerini ortadan kaldıracaktır.

Kampanya yapın

*İndirim, kampanya, promosyon ve taksitli alışverişe olan düşkünlüğümüz bilinen bir gerçek. Bu argümanları kullanmak da cironuzu arttıran etkenlerden olabilir. Özel günlere uygun kampanyalar hazırlayabilirsiniz.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2n9qr70
via IFTTT

E-ESNAF OLMANIN 15 RACONU


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2n9qr70

Trabzon Havaalanında Güvenlik Sergisi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m2pT16

Trabzon Havaalanında Güvenlik Sergisi Trabzon Havalimanı’nda çalışan güvenlik görevlileri, 1 Mart Havalimanı Güvenlik Memurları Günü etkinliği kapsamında Trabzon Havalimanı’nda fotoğraf sergisi açtı. Havalimanı Güvenlik Memurları Derneği’nce düzenlenen sergide, amatör fotoğrafçılıkla ilgilenen DHMİ güvenlik görevlileri Timuçin Sekban ve Türkay Albayrak’ın, Trabzon Havalimanı‘ndaki binalarda, apronda ve şehrin çeşitli turistik mekanlarında çektikleri 30 fotoğraf İç Hatlar Terminali’nde izleyenlerin beğenisine sunuldu. Serginin açılışına Trabzon Ortahisar İlçesi Kaymakamı Numan Hatipoğlu, Başmüdür Ahmet Aydın, Havalimanı Güvenlik Memurları Derneği Trabzon Şubesi Başkanı Timuçin Sekban ve davetliler katıldı. Sergi açılışında konuşan Kaymakam Numan Hatipoğlu, “Havalimanları 24 saat esasıyla çalışır. Bu tempoda güvenlik memurlarımız da çok daha özverili bir mesai yürütür. Bununla birlikte insanların kendilerini geliştirmesi ve güzel sanatlarla uğraşması son derece önemli. Fotoğraf sanatçısı arkadaşlarımızı ve emeği geçenleri tebrik ederim. Benzer çalışmaların sanat ve sporda alanında çalışanlarımıza da örnek olmasını temenni ediyorum” diyerek, serginin hayırlı olması dileğinde bulundu. Daha sonra serginin açılış kurdelesi kesildi. Güvenlik görevlisi Timuçin Sekban, üç yıl önce kurulan Havalimanı Güvenlik Memurları Derneği’nin 54 havalimanında şubesi ve bin 400 üyesi bulunduğunu belirterek, “Hobi olarak 3 yıldır fotoğraf çekiyorduk. Arkadaşlarımızın ve başmüdürümüzün teşvikiyle sergileri açmaya karar verdik. Çok güzel tepkiler alıyoruz. Geçen yıl ülkemizde ilk kez havalimanı personeli tarafından çekilen havalimanı temalı fotoğrafların yer aldığı sergiyi de bizler organize etmiştik. Bu yıl ikincisini açtık. Derneğimizin kuruluşunun yıldönümünü 1 Mart’ta Ankara’da kutladık ve sergimizi açtık. Fotoğraflarımızı şimdi de Trabzon’da sergiliyoruz. Türkay Albayrak ile birlikte sergi öncesi terminal binalarında, apronda ve şehrin çeşitli turistik yerlerinde çekimler yaptık. Fotoğraflarımızın 22’si havalimanında, 8’i ise bu yıl şehrin çeşitli yerlerinde çekildi. Trabzon havalimanı deniz kenarında olduğu için oldukça fazla malzeme veriyor. Çok güzel fotoğrafları var. Fotoğrafları havalimanı ziyaretçilerinin beğenisine sunduk. Bundan dolayı mutluluk duyuyoruz” dedi. Kaynak:haberts.com

Trabzon Havalimanı’nda çalışan güvenlik görevlileri, 1 Mart Havalimanı Güvenlik Memurları Günü etkinliği kapsamında Trabzon Havalimanı’nda fotoğraf sergisi açtı.

Havalimanı Güvenlik Memurları Derneği’nce düzenlenen sergide, amatör fotoğrafçılıkla ilgilenen DHMİ güvenlik görevlileri Timuçin Sekban ve Türkay Albayrak’ın, Trabzon Havalimanı‘ndaki binalarda, apronda ve şehrin çeşitli turistik mekanlarında çektikleri 30 fotoğraf İç Hatlar Terminali’nde izleyenlerin beğenisine sunuldu.

Serginin açılışına Trabzon Ortahisar İlçesi Kaymakamı Numan Hatipoğlu, Başmüdür Ahmet Aydın, Havalimanı Güvenlik Memurları Derneği Trabzon Şubesi Başkanı Timuçin Sekban ve davetliler katıldı.

Sergi açılışında konuşan Kaymakam Numan Hatipoğlu, “Havalimanları 24 saat esasıyla çalışır. Bu tempoda güvenlik memurlarımız da çok daha özverili bir mesai yürütür. Bununla birlikte insanların kendilerini geliştirmesi ve güzel sanatlarla uğraşması son derece önemli. Fotoğraf sanatçısı arkadaşlarımızı ve emeği geçenleri tebrik ederim. Benzer çalışmaların sanat ve sporda alanında çalışanlarımıza da örnek olmasını temenni ediyorum” diyerek, serginin hayırlı olması dileğinde bulundu. Daha sonra serginin açılış kurdelesi kesildi. Güvenlik görevlisi Timuçin Sekban, üç yıl önce kurulan Havalimanı Güvenlik Memurları Derneği’nin 54 havalimanında şubesi ve bin 400 üyesi bulunduğunu belirterek, “Hobi olarak 3 yıldır fotoğraf çekiyorduk. Arkadaşlarımızın ve başmüdürümüzün teşvikiyle sergileri açmaya karar verdik. Çok güzel tepkiler alıyoruz. Geçen yıl ülkemizde ilk kez havalimanı personeli tarafından çekilen havalimanı temalı fotoğrafların yer aldığı sergiyi de bizler organize etmiştik. Bu yıl ikincisini açtık. Derneğimizin kuruluşunun yıldönümünü 1 Mart’ta Ankara’da kutladık ve sergimizi açtık. Fotoğraflarımızı şimdi de Trabzon’da sergiliyoruz. Türkay Albayrak ile birlikte sergi öncesi terminal binalarında, apronda ve şehrin çeşitli turistik yerlerinde çekimler yaptık. Fotoğraflarımızın 22’si havalimanında, 8’i ise bu yıl şehrin çeşitli yerlerinde çekildi. Trabzon havalimanı deniz kenarında olduğu için oldukça fazla malzeme veriyor. Çok güzel fotoğrafları var. Fotoğrafları havalimanı ziyaretçilerinin beğenisine sunduk. Bundan dolayı mutluluk duyuyoruz” dedi.

Kaynak:haberts.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m2pT16
via IFTTT

Ucuza uçmak Skyscanner’la artık daha kolay Skyscanner’la En Uygun Rezervasyon Zamanını Bulmak Çok Kolay Uçak bileti, otel ve araç kiralama fiyatlarını aynı platformda karşılaştıran uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner, milyonlarca uçuşu titizlikle analiz ederek bu sene de “En Uygun Rezervasyon Zamanı ” raporunu hazırladı. Skyscanner, rapordaki verilerden yola çıkarak internet sitesine eklediği yeni interaktif rezervasyon çizelgesiyle seyahatseverlere ana destinasyonlara bir tıkla bilet almak için en ucuz tarihlere ulaşma fırsatı sunuyor. Seyahat planlaması yaparken rezervasyon için en ucuz uçak biletinin ne zaman alınacağını bilmek, birçok seyahatseverin en çok merak ettiği konuların başında geliyor. Bilet almayı son dakikaya bırakmadan erken rezervasyon yapmak tasarruf imkanı sağlıyor. Skyscanner’ın uçak bileti almayı son dakikaya bırakan ülkelerle ilgili araştırmasında Türkiye, %42’lik oranla Avrupa’daki son dakikacı ülkeler arasında ilk sıralarda yer alıyor. Uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner hazırladığı “En Uygun Rezervasyon Zamanı” raporuyla, pahalıya uçan son dakikacı seyahatseverlerin hayatını kolaylaştırıyor. Skyscanner’ın 2014 ile 2016 yılları arasında milyonlarca uçuş bilgisini titizlikle analiz ederek hazırladığı rapor, en ucuz bilet fiyatlarına dair çarpıcı bilgiler veriyor. Skyscanner Türkiye Pazarlama Müdürü Murat Özkök; “En Uygun Rezervasyon Zamanı raporumuzla her sene olduğu gibi bu yıl da seyahatseverlerin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyoruz. Türkiye’deki seyahatseverler genelde son dakikada bilet alarak pahalıya uçuyor. Bu seneki raporumuz için özel olarak geliştirdiğimiz aracımızla seyahatseverlere en ucuz bileti ne zaman alabileceklerini ve ne kadar tasarruf edeceklerini söylüyoruz.” En ucuz tarihlere ulaşmak artık çok kolay Skyscanner’ın internet sitesine eklediği yeni araç sayesinde kullanıcılar en uygun rezervasyon tarihlerine artık rahatlıkla ulaşabiliyor. Uygun tarihleri hafta ve ay bazında görüntüleyebilme imkanı sağlayan yeni interaktif rezervasyon çizelgesi, kullanıcıların İstanbul çıkışlı en popüler 20 destinasyonu aramasını sağlıyor. Seyahatseverler, bu pratik araçla seyahat için en ucuz ve pahalı ayları bulabilecekleri gibi, doğru zamanda rezervasyon yaparlarsa ne kadar tasarruf edebileceklerini de görebiliyor. Üstelik Skyscanner’ın fiyat alarmı özelliği, otel arama ve araç kiralama seçenekleri ile seyahatseverler seyahat planlamasını hiç olmadığı kadar kolay yapabiliyor. En pahalı aylar Temmuz, Ağustos ve Eylül Skyscanner’ın “En Uygun Rezervasyon Zamanı ” raporuna göre en popüler 20 destinasyon için en ucuz aylarda seyahat edildiğinde ortalama %25 tasarruf sağlanabiliyor. Rapora göre yurt dışı destinasyonlarda en uygun aylar genelde Aralık, Ocak ve Şubat olurken yurt içinde seyahat etmek isteyenler için Kasım ve Aralık ayları için bilet almak tasarruf sağlıyor. Yaz sezonunda Temmuz, Ağustos ve Eylül aylarında ise uçak fiyatları daha pahalı olabiliyor. Skyscanner’ın raporuna göre, İstanbul çıkışlı en popüler 20 destinasyon şöyle; Adana, Amsterdam, Ankara, Atina, Antalya, Barselona, Berlin, Bodrum, Bangkok, Dalaman Dusseldorf, Ercan, Frankfurt, Kiev, İzmir, Londra, New York, Paris, Roma, Trabzon. Bu 20 popüler destinasyona en uygun rezervasyon tarihi ve daha fazlasına http://ift.tt/2cSF4JKbttb/en-uygun-rezervasyon-zamani adresinden ulaşılabiliyor. Rezervasyon İçin En Uygun Zaman Destinasyon En Ucuz Ay Tasarruf* En Pahalı Ay Zarar* Amsterdam Şubat 23% Ağustos 45% Barselona Ocak 25% Ağustos 21% Londra Şubat 26% Ağustos 40% Paris Kasım 20% Ağustos 28% Roma Ocak 18% Ağustos 23% Berlin Ocak 26% Ağustos 27% Atina Ocak 22% Eylül 21% Kiev Şubat 15% Eylül 24% Antalya Kasım 42% Eylül 29% Bodrum Kasım 43% Temmuz 20% Dalaman Aralık 33% Eylül 13% İzmir Kasım 29% Temmuz 32% *Ortalama bilet fiyatına göre oran verilmiştir. Skyscanner Hakkında Skyscanner tamamen anlaşılır, bağımsız ve ücretsiz uçuş arama hizmetinin yanı sıra anında otel ve araç kiralama sonuçlarını karşılaştıran, dünyanın önde gelen seyahat arama motorudur. 2003 yılında kurulan Skyscanner, internet sitesi ve mobil uygulamasının güçlü teknolojisiyle ayda yaklaşık 50 milyon tekil ziyaretçiye seyahat planlamasında yardımcı olmaktadır. Skyscanner tüm dünyada 30 dil seçeneğiyle hizmet vermektedir. Skyscanner mobil uygulaması yaklaşık 50 milyondan fazla kez indirilmiştir. Barselona, Pekin, Budapeşte, Edinburg, Glasgow, Londra, Miami, Shenzhen, Singapur ve Sofya’da 10 global ofisi bulunan Skyscanner’ın 800’den fazla çalışanı bulunmaktadır. Skyscanner bir Ctrip grubu şirketidir. Daha fazla bilgi için skyscanner.com.tr’yi ziyaret edebilirsiniz.

Skyscanner’la En Uygun Rezervasyon Zamanını Bulmak Çok Kolay

Uçak bileti, otel ve araç kiralama fiyatlarını aynı platformda karşılaştıran uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner, milyonlarca uçuşu titizlikle analiz ederek bu sene de “En Uygun Rezervasyon Zamanı ” raporunu hazırladı. Skyscanner, rapordaki verilerden yola çıkarak internet sitesine eklediği yeni interaktif rezervasyon çizelgesiyle seyahatseverlere ana destinasyonlara bir tıkla bilet almak için en ucuz tarihlere ulaşma fırsatı sunuyor.

Seyahat planlaması yaparken rezervasyon için en ucuz uçak biletinin ne zaman alınacağını bilmek, birçok seyahatseverin en çok merak ettiği konuların başında geliyor. Bilet almayı son dakikaya bırakmadan erken rezervasyon yapmak tasarruf imkanı sağlıyor. Skyscanner’ın uçak bileti almayı son dakikaya bırakan ülkelerle ilgili araştırmasında Türkiye, %42’lik oranla Avrupa’daki son dakikacı ülkeler arasında ilk sıralarda yer alıyor. Uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner hazırladığı “En Uygun Rezervasyon Zamanı” raporuyla, pahalıya uçan son dakikacı seyahatseverlerin hayatını kolaylaştırıyor. Skyscanner’ın 2014 ile 2016 yılları arasında milyonlarca uçuş bilgisini titizlikle analiz ederek hazırladığı rapor, en ucuz bilet fiyatlarına dair çarpıcı bilgiler veriyor.

Skyscanner Türkiye Pazarlama Müdürü Murat Özkök; “En Uygun Rezervasyon Zamanı raporumuzla her sene olduğu gibi bu yıl da seyahatseverlerin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyoruz. Türkiye’deki seyahatseverler genelde son dakikada bilet alarak pahalıya uçuyor. Bu seneki raporumuz için özel olarak geliştirdiğimiz aracımızla seyahatseverlere en ucuz bileti ne zaman alabileceklerini ve ne kadar tasarruf edeceklerini söylüyoruz.”

En ucuz tarihlere ulaşmak artık çok kolay

Skyscanner’ın internet sitesine eklediği yeni araç sayesinde kullanıcılar en uygun rezervasyon tarihlerine artık rahatlıkla ulaşabiliyor. Uygun tarihleri hafta ve ay bazında görüntüleyebilme imkanı sağlayan yeni interaktif rezervasyon çizelgesi, kullanıcıların İstanbul çıkışlı en popüler 20 destinasyonu aramasını sağlıyor. Seyahatseverler, bu pratik araçla seyahat için en ucuz ve pahalı ayları bulabilecekleri gibi, doğru zamanda rezervasyon yaparlarsa ne kadar tasarruf edebileceklerini de görebiliyor. Üstelik Skyscanner’ın fiyat alarmı özelliği, otel arama ve araç kiralama seçenekleri ile seyahatseverler seyahat planlamasını hiç olmadığı kadar kolay yapabiliyor.

En pahalı aylar Temmuz, Ağustos ve Eylül

Skyscanner’ın “En Uygun Rezervasyon Zamanı ” raporuna göre en popüler 20 destinasyon için en ucuz aylarda seyahat edildiğinde ortalama %25 tasarruf sağlanabiliyor. Rapora göre yurt dışı destinasyonlarda en uygun aylar genelde Aralık, Ocak ve Şubat olurken yurt içinde seyahat etmek isteyenler için Kasım ve Aralık ayları için bilet almak tasarruf sağlıyor. Yaz sezonunda Temmuz, Ağustos ve Eylül aylarında ise uçak fiyatları daha pahalı olabiliyor.

Skyscanner’ın raporuna göre, İstanbul çıkışlı en popüler 20 destinasyon şöyle;

Adana, Amsterdam, Ankara, Atina, Antalya, Barselona, Berlin, Bodrum, Bangkok, Dalaman

Dusseldorf, Ercan, Frankfurt, Kiev, İzmir, Londra, New York, Paris, Roma, Trabzon. Bu 20 popüler destinasyona en uygun rezervasyon tarihi ve daha fazlasına http://ift.tt/2cSF4JKbttb/en-uygun-rezervasyon-zamani adresinden ulaşılabiliyor.

Rezervasyon İçin En Uygun Zaman
Destinasyon En Ucuz Ay Tasarruf* En Pahalı Ay Zarar*
Amsterdam Şubat 23% Ağustos 45%
Barselona Ocak 25% Ağustos 21%
Londra Şubat 26% Ağustos 40%
Paris Kasım 20% Ağustos 28%
Roma Ocak 18% Ağustos 23%
Berlin Ocak 26% Ağustos 27%
Atina Ocak 22% Eylül 21%
Kiev Şubat 15% Eylül 24%
Antalya Kasım 42% Eylül 29%
Bodrum Kasım 43% Temmuz 20%
Dalaman Aralık 33% Eylül 13%
İzmir Kasım 29% Temmuz 32%

*Ortalama bilet fiyatına göre oran verilmiştir.

Skyscanner Hakkında

  • Skyscanner tamamen anlaşılır, bağımsız ve ücretsiz uçuş arama hizmetinin yanı sıra anında otel ve araç kiralama sonuçlarını karşılaştıran, dünyanın önde gelen seyahat arama motorudur.
  • 2003 yılında kurulan Skyscanner, internet sitesi ve mobil uygulamasının güçlü teknolojisiyle ayda yaklaşık 50 milyon tekil ziyaretçiye seyahat planlamasında yardımcı olmaktadır.
  • Skyscanner tüm dünyada 30 dil seçeneğiyle hizmet vermektedir.
  • Skyscanner mobil uygulaması yaklaşık 50 milyondan fazla kez indirilmiştir.
  • Barselona, Pekin, Budapeşte, Edinburg, Glasgow, Londra, Miami, Shenzhen, Singapur ve Sofya’da 10 global ofisi bulunan Skyscanner’ın 800’den fazla çalışanı bulunmaktadır.
  • Skyscanner bir Ctrip grubu şirketidir.
  • Daha fazla bilgi için skyscanner.com.tr’yi ziyaret edebilirsiniz.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m2zZPL
via IFTTT

Ucuza uçmak Skyscanner’la artık daha kolay


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m2zZPL

Pegasus Kuzey Kıbrıs’a 2. kişiyi bedavaya uçuruyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2n9rBzu