9 Mart 2017 Perşembe

Pegasus Kuzey Kıbrıs’a 2. kişiyi bedavaya uçuruyor Türkiye’den 9 uçuş noktası ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Ercan Havalimanı arasındaki en yaygın uçuş tarifesini gerçekleştiren havayolu olan Pegasus, Kıbrıs uçuşlarına yönelik yeni bir kampanya başlattı. Kampanyada, biletlerini 9-12 Mart arasında alanlar, 1 Nisan ile 22 Haziran 2017 tarihleri arasında Kıbrıs hattında yapacakları tüm uçuşlarda aynı bilette yer alacak 2. kişi için ücret ödemeyecek. Türkiye’den İstanbul Sabiha Gökçen, İzmir, Ordu-Giresun, Antalya, Ankara, Hatay, Adana, Gaziantep ve en yeni olarak Diyarbakır’dan Kuzey Kıbrıs’a uçan Pegasus, bu kampanyasıyla bahar tatillerini Kuzey Kıbrıs’ta gerçekleştirmek isteyenlere ve Kuzey Kıbrıs’tan Türkiye’ye uçmak isteyen tüm Kıbrıslı misafirlerine son derece avantajlı bir seyahat imkânı sunuyor. Pegasus’un 32’si yurt içinde 40 ülkede toplam 100 uçuş noktası ve kampanyaları ile ilgili detaylı bilgilere www.flypgs.com üzerinden ulaşılabilir. Kampanya biletleri, Pegasus web sitesi www.flypgs.com ve mobil kanalları üzerinden alınabiliyor. Pegasus Hava Yolları Hakkında 1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 32’si yurt içinde, 68’i yurt dışında olmak üzere toplam 40 ülkede 100 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir. Pegasus, 2012 yılında Airbus firmasıyla imzaladığı ve teslim tarihindeki tutarı yaklaşık 12 milyar USD olan, 25 adedi opsiyonlu 100 uçaklık filo siparişi ile sipariş verdiği tarih itibariyle Türk Sivil Havacılık tarihinde bir seferde verilmiş en büyük siparişe imza atmıştır.

Türkiye’den 9 uçuş noktası ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Ercan Havalimanı arasındaki en yaygın uçuş tarifesini gerçekleştiren havayolu olan Pegasus, Kıbrıs uçuşlarına yönelik yeni bir kampanya başlattı. Kampanyada, biletlerini 9-12 Mart arasında alanlar, 1 Nisan ile 22 Haziran 2017 tarihleri arasında Kıbrıs hattında yapacakları tüm uçuşlarda aynı bilette yer alacak 2. kişi için ücret ödemeyecek.

Türkiye’den İstanbul Sabiha Gökçen, İzmir, Ordu-Giresun, Antalya, Ankara, Hatay, Adana, Gaziantep ve en yeni olarak Diyarbakır’dan Kuzey Kıbrıs’a uçan Pegasus, bu kampanyasıyla bahar tatillerini Kuzey Kıbrıs’ta gerçekleştirmek isteyenlere ve Kuzey Kıbrıs’tan Türkiye’ye uçmak isteyen tüm Kıbrıslı misafirlerine son derece avantajlı bir seyahat imkânı sunuyor.

Pegasus’un 32’si yurt içinde 40 ülkede toplam 100 uçuş noktası ve kampanyaları ile ilgili detaylı bilgilere www.flypgs.com üzerinden ulaşılabilir. Kampanya biletleri, Pegasus web sitesi www.flypgs.com ve mobil kanalları üzerinden alınabiliyor.

Pegasus Hava Yolları Hakkında

1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 32’si yurt içinde, 68’i yurt dışında olmak üzere toplam 40 ülkede 100 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir. Pegasus, 2012 yılında Airbus firmasıyla imzaladığı ve teslim tarihindeki tutarı yaklaşık 12 milyar USD olan, 25 adedi opsiyonlu 100 uçaklık filo siparişi ile sipariş verdiği tarih itibariyle Türk Sivil Havacılık tarihinde bir seferde verilmiş en büyük siparişe imza atmıştır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2n9rBzu
via IFTTT

HotelsPro, 2016 Global Seyahat İstatistiklerini açıkladı. Dünyanın önde gelen seyahat ve konaklama ürünü tedarikçilerinden MetGlobal Şirketler Grubu’nun, global seyahat sektörü profesyonellerine teknoloji ve rezervasyon çözümleri sunan markası HotelsPro, seyahat severlerin 2016 yılındaki tatil istatistiklerini açıkladı. HotelsPro’nun Londra, Shanghai, Orlando, Dubai ve İstanbul ofislerinden elde edilen verilere göre, geride bıraktığımız yıl dünya genelinde en çok ziyaret edilen ülke %11.9 ile Amerika Birleşik Devletleri (ABD) oldu. ABD’yi Avrupa kıtasından %8 tercih edilme oranıyla İtalya izlerken, İtalya’yı %6.1 ile Almanya, %5.9 ile İngiltere ve %4.9 ile İspanya takip etti. Avrupa ilk, Asya ikinci sırada Verilere kıtasal olarak bakıldığında en çok rağbet gören kıta %58 ile Avrupa olurken, Asya %19.5 ile ikinci, Kuzey Amerika %16 ile üçüncü sırada yer aldı. Güney Amerika %2.6, Afrika %2.3, Okyanusya ise %1.6 tercih edilme oranıyla Avrupa, Asya ve Kuzey Amerika’yı izledi. İtalya, Mısır ve Birleşik Arap Emirlikleri; kıtalarında öne çıkan ülkeler Kıtalar özelinde tercih edilen ülkeler baz alındığında, Avrupa kıtasının birincisi %13.8’lik tercih edilme oranıyla İtalya oldu. İtalya’yı, %10.4 ile Almanya ve %10.2 ile İngiltere izledi. Afrika kıtasında en çok ziyaret edilen ülke %26.7 ile Mısır olurken, Mısır’ı %21.3 ile Fas ve %18.6 ile Güney Afrika takip etti. Asya kıtasında en çok ziyaretçi çeken ülke ise %19.7 ile Birleşik Arap Emirlikleri oldu. Tayland %12.8 ile ikinci, Malezya ise %7.9 ile üçüncü sırada yer aldı. ABD ve Avustralya açık ara önde Kuzey Amerika’da %78.3 ile ABD en çok ziyaretçi çeken ülke olurken, ABD’yi %9.1 ile Kanada ve %8.7 ile Meksika izledi. Okyanusya’da %74.6 ile Avustralya en çok tercih edilen ülke olurken, kıta özelinde %21.2 ile Yeni Zelanda ikinci, %1.4 ile Fiji üçüncü sırada yer buldu. Güney Amerika kıtasının en çok ziyaretçi çeken ülkesi ise %25.2 ile Brezilya oldu. Brezilya’yı %22.9 ile Arjantin ve %21.9 ile Kolombiya izledi. Ortalama kalış süresi 2.8 gün HotelsPro’nun farklı ülkelerdeki ofislerinden elde edilen verilere göre, seyahat severler geride bıraktığımız yıl ziyaret ettikleri lokasyonlarda en çok 1-3 gün arası konakladılar. Tüm konaklamaların %75’ini 1-3 gün arasındaki konaklamalar oluştururken, 4-7 günlük konaklamalar %22 olarak gerçekleşti. 7 gün ve üzerindeki konaklamaların oranı ise %3 oldu. Tüm konaklama süreleri baz alındığında, seyahat severlerin ortalama konaklama süresi ise 2.8 gün olarak kaydedildi. HotelsPro hakkında Global pazarda turizm endüstrinin güçlü oyuncularından biri olan HotelsPro, müşterilerinin en özel talepleri için, 205’ten fazla ülkede 445.000’den fazla otel ile cazip seçenekler sunuyor. Dünya çapındaki otel envanterini sürekli genişletmeyi hedefleyen HotelsPro’nun 40’tan fazla ülkede yerel ofisi bulunuyor.

Dünyanın önde gelen seyahat ve konaklama ürünü tedarikçilerinden MetGlobal Şirketler Grubu’nun, global seyahat sektörü profesyonellerine teknoloji ve rezervasyon çözümleri sunan markası HotelsPro, seyahat severlerin 2016 yılındaki tatil istatistiklerini açıkladı. HotelsPro’nun Londra, Shanghai, Orlando, Dubai ve İstanbul ofislerinden elde edilen verilere göre, geride bıraktığımız yıl dünya genelinde en çok ziyaret edilen ülke %11.9 ile Amerika Birleşik Devletleri (ABD) oldu. ABD’yi Avrupa kıtasından %8 tercih edilme oranıyla İtalya izlerken, İtalya’yı %6.1 ile Almanya, %5.9 ile İngiltere ve %4.9 ile İspanya takip etti.

Avrupa ilk, Asya ikinci sırada

Verilere kıtasal olarak bakıldığında en çok rağbet gören kıta %58 ile Avrupa olurken, Asya %19.5 ile ikinci, Kuzey Amerika %16 ile üçüncü sırada yer aldı. Güney Amerika %2.6, Afrika %2.3, Okyanusya ise %1.6 tercih edilme oranıyla Avrupa, Asya ve Kuzey Amerika’yı izledi.

İtalya, Mısır ve Birleşik Arap Emirlikleri; kıtalarında öne çıkan ülkeler

Kıtalar özelinde tercih edilen ülkeler baz alındığında, Avrupa kıtasının birincisi %13.8’lik tercih edilme oranıyla İtalya oldu. İtalya’yı, %10.4 ile Almanya ve %10.2 ile İngiltere izledi. Afrika kıtasında en çok ziyaret edilen ülke %26.7 ile Mısır olurken, Mısır’ı %21.3 ile Fas ve %18.6 ile Güney Afrika takip etti. Asya kıtasında en çok ziyaretçi çeken ülke ise %19.7 ile Birleşik Arap Emirlikleri oldu. Tayland %12.8 ile ikinci, Malezya ise %7.9 ile üçüncü sırada yer aldı.

ABD ve Avustralya açık ara önde

Kuzey Amerika’da %78.3 ile ABD en çok ziyaretçi çeken ülke olurken, ABD’yi %9.1 ile Kanada ve %8.7 ile Meksika izledi. Okyanusya’da %74.6 ile Avustralya en çok tercih edilen ülke olurken, kıta özelinde %21.2 ile Yeni Zelanda ikinci, %1.4 ile Fiji üçüncü sırada yer buldu. Güney Amerika kıtasının en çok ziyaretçi çeken ülkesi ise %25.2 ile Brezilya oldu. Brezilya’yı %22.9 ile Arjantin ve %21.9 ile Kolombiya izledi.

Ortalama kalış süresi 2.8 gün

HotelsPro’nun farklı ülkelerdeki ofislerinden elde edilen verilere göre, seyahat severler geride bıraktığımız yıl ziyaret ettikleri lokasyonlarda en çok 1-3 gün arası konakladılar. Tüm konaklamaların %75’ini 1-3 gün arasındaki konaklamalar oluştururken, 4-7 günlük konaklamalar %22 olarak gerçekleşti. 7 gün ve üzerindeki konaklamaların oranı ise %3 oldu. Tüm konaklama süreleri baz alındığında, seyahat severlerin ortalama konaklama süresi ise 2.8 gün olarak kaydedildi.

HotelsPro hakkında

Global pazarda turizm endüstrinin güçlü oyuncularından biri olan HotelsPro, müşterilerinin en özel talepleri için, 205’ten fazla ülkede 445.000’den fazla otel ile cazip seçenekler sunuyor. Dünya çapındaki otel envanterini sürekli genişletmeyi hedefleyen HotelsPro’nun 40’tan fazla ülkede yerel ofisi bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mJqZTS
via IFTTT

HotelsPro, 2016 Global Seyahat İstatistiklerini açıkladı.


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mJqZTS

Atlasglobal Şubat ayında toplam kapasitesini yüzde 33 artırdı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mlWJMe

Pegasus 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü, kabin içinde yaptığı özel anonsla kutladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mJoHUZ

Atlasglobal Şubat ayında toplam kapasitesini yüzde 33 artırdı Uluslararası alandaki büyüme stratejisini bu yıl da sürdüren Atlasglobal, geçen yılın Şubat ayına oranla kapasite ve doluluk oranlarını hızla artırmaya devam ediyor. Türkiye’nin doğusuyla batısı arasında köprü oluşturma vizyonu çerçevesinde 35 ülkede 50’den fazla noktaya uçuş gerçekleştiren Atlasglobal, Şubat ayında da başarılı bir performans sergiledi. Uluslararası bir havayolu şirketi olma hedefiyle büyüme ivmesini sürdüren Atlasglobal, toplam kapasitesini ve taşınan yolcu sayısını hızla artırıyor. Şubat ayında toplam kapasitesini yüzde 33 artıran Atlasglobal, yine aynı ayda dış hatlar kapasitesini, yüzde 38 oranında artırdı. Şirketin iç hatlar kapasitesinde ise geçen senenin Şubat ayına kıyasla yüzde 28 oranında artış gerçekleşti. DOLULUK ORANLARI HER GEÇEN AY ARTIYOR Uçakların doluluk oranı yine geçen yılın Şubat ayına oranla yüzde 7 artış yakalayarak, yüzde 67’den yüzde 74’e yükseldi. Atlasglobal, dış hat seferlerinde ise doluluk oranı geçen senenin aynı dönemine kıyasla yüzde 10 artışla yüzde 58’dan yüzde 68’e ulaştırdı. İç hat seferlerinin doluluk oranı yüzde 1 artışla, yüzde 81’den yüzde 82’ye yükseldi. Şirketin açıkladığı bu rapora göre, Şubat ayında toplam yolcu sayısında ise yüzde 46 oranında artış izlendi. Artış, toplam transit yolcularda yüzde 232, noktadan noktaya (P2P-Point to Point) toplam yolcu sayısında ise yüzde 29 oranında gerçekleşti. Bilet satışından elde edilen toplam gelir Şubat ayına oranla oranla yüzde 34 oranında arttı. Dış hat bilet satışlarında yüzde 58 artış elde edilirken, iç hat bilet satışlarında ise toplamda yüzde 10 oranında bir düşüş izlendi.

Uluslararası alandaki büyüme stratejisini bu yıl da sürdüren Atlasglobal, geçen yılın Şubat ayına oranla kapasite ve doluluk oranlarını hızla artırmaya devam ediyor.

Türkiye’nin doğusuyla batısı arasında köprü oluşturma vizyonu çerçevesinde 35 ülkede 50’den fazla noktaya uçuş gerçekleştiren Atlasglobal, Şubat ayında da başarılı bir performans sergiledi. Uluslararası bir havayolu şirketi olma hedefiyle büyüme ivmesini sürdüren Atlasglobal, toplam kapasitesini ve taşınan yolcu sayısını hızla artırıyor.

Şubat ayında toplam kapasitesini yüzde 33 artıran Atlasglobal, yine aynı ayda dış hatlar kapasitesini, yüzde 38 oranında artırdı. Şirketin iç hatlar kapasitesinde ise geçen senenin Şubat ayına kıyasla yüzde 28 oranında artış gerçekleşti.

DOLULUK ORANLARI HER GEÇEN AY ARTIYOR

Uçakların doluluk oranı yine geçen yılın Şubat ayına oranla yüzde 7 artış yakalayarak, yüzde 67’den yüzde 74’e yükseldi. Atlasglobal, dış hat seferlerinde ise doluluk oranı geçen senenin aynı dönemine kıyasla yüzde 10 artışla yüzde 58’dan yüzde 68’e ulaştırdı. İç hat seferlerinin doluluk oranı yüzde 1 artışla, yüzde 81’den yüzde 82’ye yükseldi.

Şirketin açıkladığı bu rapora göre, Şubat ayında toplam yolcu sayısında ise yüzde 46 oranında artış izlendi. Artış, toplam transit yolcularda yüzde 232, noktadan noktaya (P2P-Point to Point) toplam yolcu sayısında ise yüzde 29 oranında gerçekleşti. Bilet satışından elde edilen toplam gelir Şubat ayına oranla oranla yüzde 34 oranında arttı. Dış hat bilet satışlarında yüzde 58 artış elde edilirken, iç hat bilet satışlarında ise toplamda yüzde 10 oranında bir düşüş izlendi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mlWJMe
via IFTTT

Pegasus 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü, kabin içinde yaptığı özel anonsla kutladı Pegasus 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü, kabin içinde yaptığı özel anonsla kutladı Pegasus Hava Yolları 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü uçuşlarından birinde yaptığı özel bir anonsla kutladı. Bir kabin memurunun uçuş öncesi yapılan güvenlik anonsunun ardından, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel mesajları verdiği anonsu Pegasus’un uçuşta bulunan misafirleri tarafından alkışlarla desteklendi. Kadınlar Günü’ne özel anons, Pegasus’un 8 Mart’ta düzenlediği İstanbul Sabiha Gökçen – Ankara Esenboğa uçuşunda yapıldı. Pegasus, tüm kokpit ile kabin ekiplerinin kadınlardan oluştuğu bu uçuşu ve anonsuyla, kadınlara havada karada güçlü olduklarını hatırlatmayı hedefledi.    

Pegasus 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü, kabin içinde yaptığı özel anonsla kutladı

Pegasus Hava Yolları 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü uçuşlarından birinde yaptığı özel bir anonsla kutladı. Bir kabin memurunun uçuş öncesi yapılan güvenlik anonsunun ardından, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel mesajları verdiği anonsu Pegasus’un uçuşta bulunan misafirleri tarafından alkışlarla desteklendi.

Kadınlar Günü’ne özel anons, Pegasus’un 8 Mart’ta düzenlediği İstanbul Sabiha Gökçen – Ankara Esenboğa uçuşunda yapıldı. Pegasus, tüm kokpit ile kabin ekiplerinin kadınlardan oluştuğu bu uçuşu ve anonsuyla, kadınlara havada karada güçlü olduklarını hatırlatmayı hedefledi.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mJoHUZ
via IFTTT