- Yönetmelik Değişikliği için tıklayınız
- İdari Para Cezası Uygulanacak Bulgular ve Ceza Miktarları için tıklayınız.
Kaynak:SHGM
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lYGPWs
via IFTTT
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
Kaynak:SHGM
Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden Türksat, TUSAŞ ve ASELSAN, ABD’de başlayan dünyanın en önemli uydu iletişimi etkinliği “Satellite 2017 Fuarı“na katılıyor.
Başkent Washington’da, yarın sona erecek fuarda stant açan 3 Türk firması, 100’ü aşkın ülkeden 350 şirketin ve 14 bin ziyaretçinin yer aldığı etkinlikte son ürünlerini tanıtıyor.
Türkiye’nin tek uydu ve kablo TV operatörü Türksat’ın Genel Müdürü Cenk Şen, yaptığı açıklamada, dünyadaki sayılı operatörlerden biri olmayı hedeflediklerini söyledi.
Bunun için yakın geleceğe yönelik yeni atılım ve yatırımlarının olduğunu belirten Şen, “Bu yatırımları doğru yapabilmek için uydu pazarının ne tarafa doğru gittiğini, doğru tespit etmemiz gerekiyor. Biz de bu düşünceden hareket ederek uydu sektörünün tüm büyüklerinin olduğu bu platformda yer almak istedik.” dedi.
Şen, ayrıca üretici firmalardan son kullanıcıyla kadar katılımcılarla görüşerek Türksat’ın uluslararası uydu arenasındaki etkisini geliştirme fırsatı bulduklarını sözlerine ekledi.
TUSAŞ’ın Uzay Sistemleri Grup Başkanlığı Haberleşme ve Navigasyon Uyduları Program Müdürü İzzet Bayır ise 2012 yılından bu yana katıldıkları fuarda ilk Milli Yer Gözlem Uydusu GÖKTÜRK-2 ve Yer Gözlem Uydusu GÖKTÜRK-1, Yerli Haberleşme Uydusu Türksat 6A ve TUSAŞ Uzay Sistemleri Entegrasyon ve Test (USET) Merkezi hizmetleri hakkında ziyaretçilerini bilgilendirdiklerini dile getirdi.
ASELSAN Uydu Yükü Programları Direktörü Alime Özyıldırım da bu seneki fuarda özellikle uzay alanındaki çalışmalarını tanıtma imkanı bulduklarını aktardı.
“Bu yıl ilk kez uzaya yönelik ürünlerimizi sergilemeye başladığımız için daha heyecanlıyız.” diyen Özyıldırım, stantlarına gösterilen ilgiden son derece memnun olduklarını belirtti.
Ayrıca Özyıldırım, dünyanın önde gelen diğer uydu üreticileriyle iş birliği görüşmeleri yapmayı planladıklarını sözlerine ekledi.
Kaynak:istanbulajansı



Italdesign ve Airbus, kalabalık mega şehirlerde trafik tıkanıklığını gidermek için tasarlanan ilk modüler, tamamen elektrikli, sıfır emisyonlu konsept araç sistemi Pop.Up’ı, 87. Cenevre Uluslararası Motor Show’da ilk kez dünyaya tanıttı. Pop.Up, hem kara hem de hava sahasında tam kullanım sağlayan çok modlu ulaşım için modüler bir sistem öngörüyor.
Bu konseptin uygulanabilmesi, Italdesign ve Airbus’ın, mega şehirlerde büyük bir çoğunluğun yaşadığı ulaşım sıkıntılarının nasıl giderilebileceğine dair ortak fikir geliştirmesinin bir sonucudur. Bu problem, dünya genelindeki mega şehirlerde, özellikle de banliyödeki evi ile şehirdeki işyeri arasında her gün gidip gelen kesimler açısından en acil meselelerden biri haline gelmiştir. 2030 yılına kadar trafik tıkanıklığının büyük bir oranda artması tahmin edilirken, şirketler, bunun üstesinden en iyi şekilde gelebilecek sürdürülebilir, modüler ve çok modlu kentsel hareketlilik sistemini yaratmak için kendi mühendislik uzmanlıklarını birleştirmeye karar verdiler. Pop.Up konsepti de bu şekilde doğdu.
Pop.Up Sistemi üç katmanlı bir konseptten oluşuyor:
Pop.Up sistemi, şehir içinde hareket etmenin esnek, paylaşımlı ve uyarlanabilir bir yolunu sunan kullanıcı odaklı yeni bir ulaşım sistemi konsepti aracılığıyla banliyö sakinlerine zaman kazandırmayı amaçlıyor.
Pop.Up aracı, iki kişilik küçük bir kara aracının esnekliğini, dikey kalkış ve iniş (VTOL) yapabilen bir hava aracının özgürlüğü ve hızı ile birleştiriyor ve böylece otomotiv ve havacılık alanlarını birbirine bağlıyor.
Pop.Up’un izlediği yöntem basittir: Yolcular, kullanımı kolay bir uygulama aracılığıyla yolculuklarını planlar ve yerlerini ayırtırlar. Sistem, hava veya yer modülünü ya da diğer ulaşım araçlarını yolcu kapsülüyle birleştirerek ve yolcuların tercih ve ihtiyaçlarını takip ederek kullanıcı bilgisine, zamanlamaya, trafik tıkanıklığına, maliyetlere ve paylaşım taleplerine göre otomatik olarak en iyi ulaşım çözümünü önerir.
Konseptin kalbinde yolcuları barındıracak şekilde tasarlanan bir kapsül mevcuttur. Bu yüksek teknoloji ürünü monokok karbon fiber kozanın uzunluğu 2.6 metre, yüksekliği 1.4 metre ve genişliği 1.5 metredir. Kapsül, karbon fiber şasili ve pille çalışan bir yer modülüne kolayca bağlanarak bir şehir otomobiline dönüşür.
Kapsül, trafik yoğunluğu yüksek mega şehir yolculukları için yer modülüyle bağlantısını keser ve 8 adet döner pervane ile güçlendirilen 5 x 4.4 metrelik hava modülü aracılığıyla havalanır. Bu konfigürasyonda, Pop.Up, A noktasından B noktasına etkin bir şekilde ulaşmak için üçüncü boyuttan faydalanarak trafik tıkanıklığından uzaklaşabilen, kendinden pilotlu bir hava aracı haline gelir.
Yolcular varış noktalarına ulaştıklarında, kapsüllü hava ve yer modülleri, bir sonraki müşterilerini beklemek üzere otomatik olarak özel şarj istasyonlarına geri dönerler.
Kapsülün diğer toplu taşıma araçlarıyla birleşebilme özelliği sayesinde Pop.Up, sorunsuz bir seyahat deneyimi sunar. Kullanıcı, farklı seyahat araçları arasında geçiş yapmaktan endişe duymaksızın tüm yolculuk boyunca aynı kapsül içerisinde kalabilir ve kapsül ile etrafındaki kentsel çevre ve topluluklar arasındaki gerçek zamanlı etkileşimle tüm yolculuk zamanının keyfini çıkarabilir.
Havacılık lideri Airbus, kentsel tıkanıklığın hafifletilmesine katkıda bulunacak bir dizi radikal kavramı aktif olarak geliştirmek adına uzmanlığından yararlanıyor. Airbus Kentsel Hava Hareketliliği Genel Müdürü Mathias Thomsen açılış töreninde, “Kesintisiz çok modlu ulaşım ağlarına üçüncü bir boyut eklemek, hiç şüphesiz yaşam şeklimizi geliştirecek ve A noktasından B noktasına ulaşımımızı iyileştirecektir. Hem havada hem de karada çalışacak çözümleri başarıyla tasarlamak ve uygulamak, altyapı ve düzenleyici uygulamalar için yerel hükümet organlarıyla işbirliği içinde havacılık ve otomotiv sektörlerinin ortak çalışmasını gerektirir. Araç tasarımında olağanüstü bir sicile sahip Italdesign, bu benzersiz konsept projesi için Airbus için heyecan verici bir ortak oldu” dedi.
Italdesign, tüm dünyada ilgili taraflara servis ve mobilite çözümleri sunmak için kurulmuş bir hizmet şirketidir. Italdesign CEO’su Jörg Astalosch, “Geleceğin son teknoloji çözümlerini aramak, DNA’mızın temelini oluşturuyor. Bugün, otomobiller çok daha geniş bir eko sistemin parçasıdır: Geleceğin kentsel aracını tasarlamak isterseniz, geleneksel otomobiller mega şehirler için tek başına bir çözüm olamaz. Aynı zamanda sürdürülebilir ve akıllı altyapı, uygulamalar, entegrasyon, güç sistemleri, kentsel planlama, sosyal yönler ve benzeri konular üzerinde de düşünmek zorundasınız. Önümüzdeki yıllarda kara taşımacılığı, bir sonraki seviyeye geçecek, paylaşımlı, bağlı ve otonom olmaktan çok modlu hale gelerek üçüncü boyuta geçecek. Havacılığın lideri ve mega kentlerin geleceği için böylesine modern bir vizyona sahip olan Airbus, megakent taşımacılığında sürdürülebilir çok modlu vizyon geliştirmek için mükemmel bir partner” dedi.
Italdesign Hakkında
Italdesign, nihai test ve üretim başlangıcına tip onayı ve destek, eksiksiz iş modellerinin tasarımı da dahil olmak üzere ulaştırma endüstrisi için tasarım, mühendislik ve üretim yapan bir hizmet şirketidir. Italdesign, Moncalieri’de kurulu, bugün 50.000 metrekareden fazla alana, tam ölçekli bir tasarım ve mühendislik kampüsüne ve yeni nesil bir geliştirme ve prototipleme merkezine sahiptir. İtalya, İspanya ve yurtdışında 1000 çalışanı vardır. Italdesign, tüm dünyadaki ilgili kurum ve kuruluşlara hizmet sunmaktadır. Italdesign 2017’de, dünya çapında tüm otomotiv üreticilerine ultra-sınırlı araçlar tasarlamak, geliştirmek ve üretmek için ilave iş birimi olarak hizmet vermeye başladı. 2016 ve 2017 yıllarında Italdesign’a, İtalya’da En İyi İşveren Sertifikası verildi. Daha fazla bilgi için, www.italdesign.it adersini ziyaret edebilirsiniz.
Airbus Hakkında
Airbus, havacılık, uzay ve ilgili servislerde küresel bir liderdir. 2016 yılında, yaklaşık 134,000 kişiye istihdam sağlamış, 67 milyar Avro gelir elde etmiştir. Airbus, 100 ile 600 ve üzeri koltuk kapasitesine sahip en geniş ürün yelpazesini sunmaktadır. Airbus, aynı zamanda tanker, savaş, ulaştırma ve görev uçakları sunan Avrupa’nın bir numaralı uzay girişimi, dünyanın ikinci en büyük uzay şirketidir. Helikopter sektöründe, dünya çapında en verimli sivil ve askeri helikopter çözümlerini sunmaktadır.
Eurowings, kapsamlı bir turizm markasını hayata geçirerek ilerlemesini sürdürüyor. Eurowings, Tropo işbirliği ile yeni tatil markası ‘Eurowings Holidays’i 6 Mart 2017’de hizmete sundu. Bu kapsamda, yüksek kaliteli uygun maliyetli gezi paketleri makul fiyatlarla tüketicilere sunulmaya başlandı. Misafirler, Eurowings web sitesinin daha kapsamlı bir seyahat portalı haline gelmesine katkı sağlayan http://ift.tt/2lDn7Ee adresi üzerinden rezervasyonlarını yapabiliyorlar. Tekliflerin toplanması ve işlenmesi süreci Hamburg’taki deneyimli tur operatörü Tropo tarafından gerçekleştiriliyor. Hali hazırda Eurowings Holidays, tamamı Holidaycheck’de en az yüzde 70 tavsiye oranına sahip 15.000’in üzerinde otel alternatifini ziyaretçilerine sunuyor. Lansmana, Mart 2017’de ProSiebenSat.1 grubu kanalları üzerinden üç haftalık TV kampanyası eşlik edecek.
Eurowings Genel Müdürü Oliver Wagner: “Yeni seyahat portalımız sayesinde müşterilerimiz için daha cazip seçenekler sunuyoruz. Eurowings ile artık yalnızca uygun maliyetli ve yüksek kaliteli uçuşlar değil aynı zamanda tam bir seyahat rezervasyonu gerçekleştirebilirsiniz. Eurowings Holidays ile seyahat ederken, cazip uçuş tekliflerimiz Avrupa’da ve dünyada yaklaşık 150 destinasyonu kapsıyor. Eurowings uçuşlu tatil rezervasyonları, başka hiçbir yerde daha uygun maliyetli sunulmuyor. Biz, uçuş tekliflerimizin çıkış noktasına güveniyoruz: Müşteri yalnızca gerçekten ihtiyacı olan için ödeme yapıyor. Misafirler ayrıca, rezervasyon sırasında ek hizmetlerden de yararlanabiliyorlar”.
Tropo Genel Müdürü Julius Kirscheneder: “Eurowings ile çalışmayı dört gözle bekliyoruz. Eurowings uçuş teklifleri ile Tropo hizmet kombinasyonu sonucunda ortaya çıkan e-ticaret yeteneği, yolculara gerçek bir katma değer vaat ediyor: Profesyonel olarak hazırlanmış, uygun maliyetli, yüksek kaliteli paket turlar sunuluyor”.
Eurowings Holidays programı, hareketli metropollerde kısa şehir gezilerinin yanı sıra dünyanın en güzel tatil destinasyonlarında uzun seyahatleri de içeriyor. Eurowings’in, en uygun maliyetli paket seyahatler için sunduğu özel uçuş tarifelerini incelemek isteyen misafirler, http://ift.tt/2lDn7Ee adresini ziyaret edebilirler. Ayrıca Eurowings Holidays misafirleri, 23 kg’a kadar ücretsiz bagaj hakkı gibi avantajlardan da yararlanabiliyor. Bununla birlikte, sektörün en etkili ödül programlarından biri olan Boomerang Club’ın üyeleri 1 Avro başına 1 mil kazanıyor.
Kendi operatör markasını kurmak, Eurowings’in büyümesindeki bir sonraki kilometre taşını ifade ediyor. Lufthansa grubunun hızla büyüyen havayolu, uygun fiyatlı doğrudan uçuşların lider sağlayıcısı olmayı hedefliyor. Uçuşların yanı sıra gelecekteki seyahat paketleri de, Eurowings markasına giderek artan ilgiden yararlanacak. Havayolu, kendi operatör markasını kurmanın yeni müşteri gruplarına hitap edecek eksiksiz teklifler sunmanın ideal bir aracı olduğunu ifade ediyor.